|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fortynnet
|
![]() Fin utendørsbelysning?Vi skifter kledning og vinduer, og skal i den forbindelse erstatte to-tre utelamper, montert på vegg. Huset vårt er helt hvitt og en krysning mellom hvitt sørlandshus og femtitall. Jeg ønsker meg noen lamper som ikke er kvasigammeldags stil, og heller ikke kvasidesignstil i børstet stål. Vrient. Utrolig mye stygt å se. Jeg tror jeg kan tenke meg noen enkle, runde av ett eller annet slag. Forslag mottas med takk og antagelig en viss skepsis. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Feil planet
Medlem siden: Oct 2011
Hvor: På midten
![]() ![]() |
![]() Sv: Fin utendørsbelysning?Bega har mange relativt enkle former med god kvalitet:
![]() |
#3 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin utendørsbelysning?Disse to synes jeg er fine
![]() |
![]() |
#4 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fin utendørsbelysning?Enkel, rund, noe sånt ... ? http://www.designbelysning.no/viewde...productid-4531
![]() |
#5 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fin utendørsbelysning?Å, denne tråden må jeg følge med på! Det henger en løs ledning på andre året utenfor kjellerdøren, fordi jeg ikke vil kjøpe ny lampe der før jeg har bestemt meg for hvilke vi skal skifte til.
![]() |
#9 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Fin utendørsbelysning?Undertøysbelysningen er heldigvis under kontroll. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fin utendørsbelysning?Lamper er det vanskeligste.
![]() |
#11 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Fin utendørsbelysning?I dag kom elektrikeren med lampene, og det ble disse, i hvitt: |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|