|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Topp med innsydd bhJeg liker egentlig ikke å bruke bh. Før jeg fikk barn, gikk jeg uten bh til hverdags. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
![]() Sv: Topp med innsydd bhJeg ser det er masse ammetopper, men jeg ammer jo ikke lenger! |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
![]() Sv: Topp med innsydd bhJeg har googla treningsklær. De er veldig dyre, og beregnet på å sees, slik at de er i sterke farger. Og gjerne lagd i stoff beregnet for sportsbruk. Jeg ville helst ha vanlig bomull, med litt lycra/elastikk i bh-delen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bedreviter
|
![]() Sv: Topp med innsydd bhJeg gjetter på at du ikke liker BH fordi du aldri har hatt en BH i rett størrelse. Det at BH-stropper i det hele tatt en noe du legger vekt på, avslører det, for BH-stroppene skal nærmest bare være til pynt på en BH som sitter ordentlig. Det er ikke de som skal holde verken BH-en eller puppene oppe. Det er det omkretsen og cupen som skal gjøre. (Hvis jeg skyver stroppene på mine BH-er ned på armene, så sitter BH-en fortsatt like pent og stramt på, og det er slik det er ment å være.) |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
![]() Sv: Topp med innsydd bhJaaa... Jeg har vært innom en butikk som bare selger undertøy, men jeg ble ikke helt frelst. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Topp med innsydd bhJeg skal love deg at du føler deg som en gudinne når du får en BH som passer ordentlig!
![]() |
|
|