Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Litt reisehjelp ønskes

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-10-12, 11:23   #1
lucifine
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Dec 2007
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Litt reisehjelp ønskes

Jeg har fått et oppdrag fra min mor som ønsker å spandere en tur på meg og barnebarna (snuppa er 4 år, lillegutt er 1 mnd). Her er kriteriene:

• maks tre timer på fly
  • to uker
  • varme (men ikke nødvendig med tropevarme, bare det går ann å sitte på stranda/bade)
  • budsjett er 8000kr
  • gjerne all inklusive
  • avreise fra kristiansand (KRS)

Setter pris på alle innspill og tips.

Sist redigert av lucifine : 08-10-12 kl 12:14.
lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 11:32   #2
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Litt reisehjelp ønskes

Når tenkte du å reise? Og hvor reiser du fra?
Vanskelig å finne et varmt sted det ikke tar mer enn tre timer å reise til på denne tiden av året, i alle fall.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 12:13   #3
lucifine

Standard

Huff ja glemte jo det viktigste: reise fra kristiansand. Når er det litt slingring på ettersom jeg har permisjon, men første forslag var rundt påsketid neste år. Tror pris+temperatur+reisetid er viktigere enn når for vår del.

Gammel 08-10-12, 12:19   #4
LaLuna
aldrende

LaLuna sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
LaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtidLaLuna har en fantastisk fremtid
Standard

Mallorca utpå våren kan kanskje være noe. Sunwing Cala Bona, for eksempel, der er det greit med små barn. Det tar vel i overkant av tre timer å fly dit.
Men jeg ville nok kanskje ventet til mai for å være sikker på at temperaturen er grei nok.

Serenity now
LaLuna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 21:38   #5
lucifine

Standard

Vet du om noen som har billigturer dit? Prøver å søke rundt og kjenner at jeg blir overveldet :Puh:

Gammel 08-10-12, 21:43   #6
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Mine foreldre var nettopp på Mallorca. Totalt kom deres tur på 5000 kr, en uke, 2 voksne. De kjørte fra Kr.sand til Sandefjord, fly fra Torp til Mallorca, leilighet de fant på nettet.
De skrøt veldig av Mallorca og Alcudia, utrolig barnevennlig.

Gammel 08-10-12, 21:44   #7
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Kan du reise fra Sola i stedet? Da tror jeg du får flere tilbud nemlig.

Gammel 08-10-12, 21:55   #8
Koko
Erfaren

Koko sin avatar

Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
Koko er populærKoko er populærKoko er populær
Standard

Her har du i hvertfall en oversikt over direkterutene fra Kristiansand, så kan du jo sjekke flytid på de ulike rutene: http://www.avinor.no/lufthavn/kristiansand/direkteruter

2009
- 2011
Koko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-10-12, 21:59   #9
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rundt påsketid er for tidlig i vestlige Middelhavet. Da tror jeg kanskje du må til Tyrkia, eller muligens Kypros?

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:21.