|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Kom til å tenke på en sak etter å ha lest på den lotto-gevinst-tråden:
![]() |
#2 |
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Det hadde vært vanskelig å holde sånt hemmelig for de nærmeste, og i bygda vår også.
![]() |
#3 |
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.De nærmeste hadde vel fått vite, men ikke på den måten at jeg hadde flydd rundt i lykkerus og fortalt.
![]() |
#6 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg hadde nok ikke klart unngå at mine nærmeste fikk vite det, men ut over disse, hadde jeg neppe følt for å fortelle noe som helst til noen som helst.
![]() |
#7 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Hadde fortalt det til de det føltes naturlig å fortelle det til, altså venner og familie. Hadde det dreid seg om et mye større beløp, type 20 mill+, hadde jeg jo villet gi endel til dem også. Men jeg hadde ikke akkurat gått til VG.
![]() |
#8 |
En anelse distre
Medlem siden: Feb 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg hadde vel ikke akkurat postet det på FB, men de nærmeste vennene og familien hadde fått vite det ja. Ville vært vanskelig å skjule det for de. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Hadde fortalt det til min nærmeste familie og mine nærmeste venner, ellers hadde jeg ikke sagt noe.
![]() |
#10 |
Øyboer
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg ville ikke postet det på facebook akkurat men nærmeste hadde nok fått vite det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Endelig mamma
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Høres ut som om dere tenker sånn som meg. Jeg vet i alle fall at jeg ikke ville fortalt det til folk på jobb, på tross av at vi har et godt arbeidsmiljø der stort sett.
![]() |
#12 |
Øyboer
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Hva er det for en duste kommentar? Er din jobb mindre vert fordi mannen din tjener mye på en jobb han gjør en annen sted? Det er jo en utrolig tankeløs kommentar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Endelig mamma
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.
![]() |
#14 |
Medlem siden: Jan 2011
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg tenker at det hadde kommet an på beløpet. Hadde vi vunnet rundt millionen hadde vi nok kanskje ikke sagt det til noen, mens større beløp hadde nok familien og nære venner fått vite om. Rett og slett fordi det hadde endret økonomien vår på en måte som hadde vært vanskelig å skjule for de nærmeste og at vi sikkert også hadde spandert litt på dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Tror veldig store premier kan ødelegge for så mangt, men naturligvis - ovenfor familie ville man ha fortalt det - kanskje litt fordi man nesten må for at det skulle være en forklaring om hvorfor man plutselig har råd til nytt hus, ny bil, sydenturer osv...
![]() |
#16 |
Øyboer
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Jeg ble utrolig glad når jeg fikk vite at vennene våre hadde vunnet. Familie med 2 små barn i 20årene. Ny bil, garasje og høyskoleutdannelse på mor i familien. De fortjente det absolutt. Men tror nok en del ikke har godt å vite at andre har litt penger på bok. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Endelig mamma
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Det kan du nok ha rett i mrc.
![]() |
#18 |
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.
Kan være vanskelig å skjule at man har penger på bok. Når du har nedbetalt hus og evt. noe penger på bok også vil jo ligningstallene, som er offentlige, vise dette for dem som søker deg opp....
![]() |
#19 |
heimføing
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Njulaif, du kan spørre dustekollegene dine om de synes lønna di bør dobles dersom du blir skilt? Ja, for da har du bare din lønn lizzm... |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
heimføing
|
![]() Sv: Inspirert: Ang lottogevinst el.l.Mrc, nå er ikke ligningstallene like lett tilgjengelig som før. Så om noen kommenterte min evt formue, så hadde jeg virkelig kommentert at de giddet ta seg bryet med å sjekke det ut. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|