Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-04-07, 21:34   #1
cilen
re:designer

cilen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Hva er den fineste gaven du har fått av kjæresten din?

Min er da mannen kjøpte malesaker og lerret til meg, så jeg kunne male mitt første bilde!

Gammel 10-04-07, 22:46   #2
Eria
Fångad av en stormvind

Eria sin avatar

Hvor: Frittgående
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?

Da vi hadde bryllupsdag og han la ut like mange langstilkete røde roser som datoen vi giftet oss på utover sengen før jeg kom å la meg.

Gammel 11-04-07, 09:12   #3
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Morgengaven var spesiell. Og spektakulær. Men samtidig så var det ingen overraskelse at jeg fikk gave den dagen. Så derfor tror jeg kanskje den fineste gaven må være noen diamantøredobber som jeg fikk en gang, helt i det blå. Jeg satt i sofaen og så på tv, en ettermiddag etter jobb, og så gav han meg plutselig en eske som inneholdt noen fantastisk vakre øredobber. Jeg ble veldig rørt. Og overrasket.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:14   #4
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg er ikke så opptatt av å få ting. Vil heller ha opplevelser. Så kan si jeg hadde blitt glad for det meste som hadde innebefattet å finne på noe jeg normalt ikke ville gjort/unnet meg.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:15   #5
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Her strømmer det på med svar ser jeg .

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:18   #6
Frances
Lykkelig naiv

Frances sin avatar

Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Ett litografi jeg hadde sett på i nesten ett år. Fikk det i julegave. Skjønte med en gang hva det var da jeg så pakken (stort bilde). Husker ikke at jeg pakket opp en gang - jeg var bare så overveldet. Gråt og gråt... verlykkelig:

Jeg fortalte om gleden over gaven til kunstneren - hun begynte å gråte hun også .

Sist redigert av Frances : 11-04-07 kl 09:26.
Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:25   #7
Azi
Come what may...

Azi sin avatar

Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Jeg fikk sykkel av mannen min nå til bursdagen min. Rettere sagt fikk presangen 2 uker før da. Så vi kunne kose oss i påsken! Det er faktisk beste presangen jeg noen gang har fått. For nå er vi en "unnskylding" for å gå ut og det er så deilig!

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:34   #8
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Azi, her.

Jeg fikk sykkel av mannen min nå til bursdagen min. Rettere sagt fikk presangen 2 uker før da. Så vi kunne kose oss i påsken! Det er faktisk beste presangen jeg noen gang har fått. For nå er vi en "unnskylding" for å gå ut og det er så deilig!

Jeg også ønsker meg sykkel!
Har bursdag på senhøsten. Passer aldri da!

Gammel 11-04-07, 09:38   #9
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Den beste gaven jeg har fått, er to litografier av en kunstner jeg er svært glad i. I tillegg kommer Georg Jensen-armbåndet jeg fikk da Posøren ble født høyt på lista.

Gammel 11-04-07, 09:41   #10
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har fått mange spektakulære gaver av mannen mine... sånn som overraskelsestur til Paris, Wien og tur etter bryllupet (hvor vi gjorde alt fra å rappelere, klatre, balansere på line mm til å spise deilig middag foran peisen i et eget rom for oss selv ), nydelige smykker, tvillingsovepose som kan festes i hans osv, men de gavene som gjorde meg aller mest glad er nok SPA oppholdene som jeg fikk i hhv julegave og bursdagsgave rett etter at vi hadde fått storebror og lillesøster.

:bortskjemt:

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:51   #11
Fibi
Prematurmamma

Fibi sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde ønsket meg DVDen Anywhere but Home (Evanescence) veldig lenge, og de var utsolgt overalt når jeg hadde bursdag. Men etter en helt vanlig tur til butikken, så kom han hjem med den til meg.

Så har jeg fått noen nydelige smykker til bursdag og jul.

Men han er ikke så veldig flink til å kjøpe gaver. Julaften for et par år siden fikk jeg en råååsa veske og en rååsa lommebok som passer mer for en trettenåring enn en 25 åring. (som jeg var da)

Men i år har jeg fått bursdagsgave på forskudd. :glise: Fant en Oilily veske på shippol som jeg bare MÅTTE ha.

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 09:57   #12
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Jeg også ønsker meg sykkel!
Har bursdag på senhøsten. Passer aldri da!

Jeg har også bursdag på seinhøsten, og fikk "gavekort" på en halv sykkel for et par år siden. Mannen hadde skrevet ut en tegning av en sykkel, omsorgsfullt klippet bildet i to og limt det på et kort. (Og da sommeren kom, endte det med at jeg betalte hele sykkelen selv. )

Det er ellers vanskelig å plukke ut noen bestemt gave, for mannen min er uvanlig flink med presanger. Han har f.eks. kjøpt mange smykker til meg og aldri bommet, noe som er veldig godt gjort.

Gammel 11-04-07, 10:06   #13
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Jeg har også bursdag på seinhøsten, og fikk "gavekort" på en halv sykkel for et par år siden. Mannen hadde skrevet ut en tegning av en sykkel, omsorgsfullt klippet bildet i to og limt det på et kort. (Og da sommeren kom, endte det med at jeg betalte hele sykkelen selv. )

Det er ellers vanskelig å plukke ut noen bestemt gave, for mannen min er uvanlig flink med presanger. Han har f.eks. kjøpt mange smykker til meg og aldri bommet, noe som er veldig godt gjort.

Seinhøsten er jo supert for sykkelkjøp, for da er de jo på salg .

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 10:17   #14
LaBanga
fri

LaBanga sin avatar

Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den morsomte gaven jeg har fått, var vel gaven jeg fikk da jeg ble 30. Det var nemlig en gipsavstøpning av rompa hans. Han hadde i tillegg lidd en del for den, for det hadde gjort sinnsykt vondt når gipsavstøpningen ble dradd av rompa hans. Selv om den var aldri så innsmurt i vaselin (sikkert ikke dumt å barbere seg først )

Ellers så ble jeg veldig glad for bursdagsgaven min i fjor. Nemlig penger til å reise til New York på husmorferie for å besøke venninnen min. Pengene gikk nå ut av den felles potten uansett, men jeg ble veldig glad for at han oppfordret meg til å reise alene.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:10   #15
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nooria, her.

Seinhøsten er jo supert for sykkelkjøp, for da er de jo på salg .

Ja!
Men da har jeg så lyst på så mye annet

Gammel 11-04-07, 11:17   #16
Helle
Har glorien til vask.

Helle sin avatar

Helle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smartHelle imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg er ikke så opptatt av å få ting. Vil heller ha opplevelser. Så kan si jeg hadde blitt glad for det meste som hadde innebefattet å finne på noe jeg normalt ikke ville gjort/unnet meg.

Samme her :Jupp:

Helle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:21   #17
Go\jenta
Mellom barken og veden

Go\jenta sin avatar

Hvor: Oslo
Go\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt liktGo\jenta er virkelig godt likt
Standard

Jeg fikk en utrolig nydelig ring av min kjære mann på min 20-årsdag.

Go\jenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 11:23   #18
Hermine
From Gokk With Love

Hermine sin avatar

Hvor: Alta
Hermine er litt kulHermine er litt kulHermine er litt kul
Standard

Jeg fikk en nydelig altblokkfløyte av mannen min da jeg fylte 25. Den har en herlig lyd, så selv en amatør som meg kan få til noe som er ok å høre på.

Gammel 11-04-07, 12:18   #19
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Eria, her.

Da vi hadde bryllupsdag og han la ut like mange langstilkete røde roser som datoen vi giftet oss på utover sengen før jeg kom å la meg.

Det var mannen sin det.

Den aller fineste gaven jeg har fått, må være et spesielt Georg Jensen-smykke jeg fikk helt ut av det blå i fjor høst.

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-04-07, 13:10   #20
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Et bilde/trykk som vi hadde sett da vi var i New York i 1997, fikk jeg til jul 2004. jeg ble så glad over at hen hadde husket og lagt seg sånn i selen for å gi meg noe fint. Hormonell etter fødsel som jeg også var, felte jeg noen tårer.

Jeg ble også overrasket og glad en gang han kom hjem fra utenlandstur og hadde kjøpt gallakjole til meg. Veldig uventet og helt rett farge og fasong til meg.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:08.