|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Hva er den fineste gaven du har fått av kjæresten din?
![]() |
#2 |
Fångad av en stormvind
Hvor: Frittgående
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Da vi hadde bryllupsdag og han la ut like mange langstilkete røde roser som datoen vi giftet oss på utover sengen før jeg kom å la meg.
![]() |
#3 |
Peppy!
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Morgengaven var spesiell. Og spektakulær. Men samtidig så var det ingen overraskelse at jeg fikk gave den dagen. Så derfor tror jeg kanskje den fineste gaven må være noen diamantøredobber som jeg fikk en gang, helt i det blå. Jeg satt i sofaen og så på tv, en ettermiddag etter jobb, og så gav han meg plutselig en eske som inneholdt noen fantastisk vakre øredobber. Jeg ble veldig rørt. Og overrasket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Pauset
Hvor: In Town!
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg er ikke så opptatt av å få ting. Vil heller ha opplevelser. Så kan si jeg hadde blitt glad for det meste som hadde innebefattet å finne på noe jeg normalt ikke ville gjort/unnet meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Lykkelig naiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Ett litografi jeg hadde sett på i nesten ett år. Fikk det i julegave. Skjønte med en gang hva det var da jeg så pakken (stort bilde). Husker ikke at jeg pakket opp en gang - jeg var bare så overveldet. Gråt og gråt... Sist redigert av Frances : 11-04-07 kl 09:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Come what may...
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg fikk sykkel av mannen min nå til bursdagen min. Rettere sagt fikk presangen 2 uker før da. Så vi kunne kose oss i påsken! Det er faktisk beste presangen jeg noen gang har fått. For nå er vi en "unnskylding" for å gå ut og det er så deilig! |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
godt brukt
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Den beste gaven jeg har fått, er to litografier av en kunstner jeg er svært glad i. I tillegg kommer Georg Jensen-armbåndet jeg fikk da Posøren ble født høyt på lista.
![]() |
#10 |
Stadig underveis
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg har fått mange spektakulære gaver av mannen mine... sånn som overraskelsestur til Paris, Wien og tur etter bryllupet (hvor vi gjorde alt fra å rappelere, klatre, balansere på line mm til å spise deilig middag foran peisen i et eget rom for oss selv |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg hadde ønsket meg DVDen Anywhere but Home (Evanescence) veldig lenge, og de var utsolgt overalt når jeg hadde bursdag. Men etter en helt vanlig tur til butikken, så kom han hjem med den til meg.
![]() |
![]() |
#12 |
intro
|
Jeg har også bursdag på seinhøsten, og fikk "gavekort" på en halv sykkel for et par år siden. Mannen hadde skrevet ut en tegning av en sykkel, omsorgsfullt klippet bildet i to og limt det på et kort. (Og da sommeren kom, endte det med at jeg betalte hele sykkelen selv.
![]() |
![]() |
#13 |
Stadig underveis
Seinhøsten er jo supert for sykkelkjøp, for da er de jo på salg |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
fri
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Den morsomte gaven jeg har fått, var vel gaven jeg fikk da jeg ble 30. Det var nemlig en gipsavstøpning av rompa hans. Han hadde i tillegg lidd en del for den, for det hadde gjort sinnsykt vondt når gipsavstøpningen ble dradd av rompa hans. Selv om den var aldri så innsmurt i vaselin |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Samme her :Jupp: |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg fikk en utrolig nydelig ring av min kjære mann på min 20-årsdag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
From Gokk With Love
Hvor: Alta
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Jeg fikk en nydelig altblokkfløyte av mannen min da jeg fylte 25. Den har en herlig lyd, så selv en amatør som meg kan få til noe som er ok å høre på.
![]() |
#19 |
Fabelaktig
|
Det var mannen sin det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Fola Blakken
|
![]() Sv: Deres fineste gave fra mannen/kona/kjæresten?Et bilde/trykk som vi hadde sett da vi var i New York i 1997, fikk jeg til jul 2004. jeg ble så glad over at hen hadde husket og lagt seg sånn i selen for å gi meg noe fint. Hormonell etter fødsel som jeg også var, felte jeg noen tårer.
![]() |
![]() |
|
|