Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hunkydory

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-04-07, 15:37   #1
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Hunkydory

Er det noen som vet om en kan handle det svenske merket Hunkydory over nett?

Hunkydory

Myggstukket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:46   #2
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hunkydory

Jeg husker ihvertfall at da jeg skulle finne et bilde av en nyervervelse derfra så strevde jeg, for det var ikke mange butikker som hadde det merket nei.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 15:47   #3
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva er du på jakt etter? Har du sjekket hos norske forhandlere? Mange som sender...

Gammel 12-04-07, 16:02   #4
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Myggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de flesteMyggstukket er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Hva er du på jakt etter? Har du sjekket hos norske forhandlere? Mange som sender...

Jeg leter ikke etter noe spesielt, men det hadde vært lurt å vite hvor en kunne finne det på nett, "hvisomatte" en skulle få lyst på noe derfra, for det var mye fint der syns jeg.

Sist redigert av Myggstukket : 12-04-07 kl 16:08.
Gammel 12-04-07, 16:06   #5
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

Der var det mye fint ja.

Du kan jo evt. sende dem en mail da:

info@hunkydory.se

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 16:09   #6
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Skrulla, her.

Der var det mye fint ja.

Du kan jo evt. sende dem en mail da:

info@hunkydory.se

Mulig en kan få en katalog å myse i da ...

Takk.

Gammel 12-04-07, 16:17   #7
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Jeg har denne, og den er så fiiin!

Vedlagte bilder
Filtype: png Picture 12.png (80,4 KB, 16 visninger)
Gammel 12-04-07, 16:25   #8
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Standard

Ja den var virkelig flott. Der vare et plagg jeg likte veldig godt der inne på hjemmesiden, men jeg fikk ikke kopiert det inn i tråden.

Gammel 12-04-07, 17:03   #9
Schnuppa
Livsnyter

Schnuppa sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Så utrolig mye fint! Sikle sikle...

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:18   #10
linka-mor
Aquarist

linka-mor sin avatar

linka-mor er populærlinka-mor er populærlinka-mor er populær
Standard

Der var det masse fint jeg kunne tenkt meg Vi får lete opp en butikk i Oslo, som fører dette merket og gå litt "amokk" når vi ankommer i sommer?

linka-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 18:24   #11
Agurke
Fabelaktig

Agurke sin avatar

Blogginnlegg: 19
Agurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de flesteAgurke er kulere enn de fleste
Standard

De har en del her:

http://www.tintinofscandinavia.com/

Agurke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:28   #12
Nå også i farger

Medlem siden: Oct 2006
Avatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtidAvatar har en fantastisk fremtid
Standard

Denne var veldig meg.

Avatar er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-04-07, 20:35   #13
Myggstukket
sjelden

Myggstukket sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Bella76, her.

Denne var veldig meg.

Det var den jeg siklet på jeg også ...

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:08.