Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Emms hobbyhjørne

Babyteppe til gutt

Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-10-12, 21:34   #1
him
Leser

him sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Babyteppe til gutt

Heisann, jeg skal lage et babyteppe til en gutt. Har dere noen fine vogn og/eller leke-tepper dere vil dele?

Selv synes jeg dette var flott! Hva synes dere?

Gammel 14-10-12, 21:39   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Babyteppe til gutt

Jeg hadde aldri brukt et sånt teppe. Jeg liker best helt enkle, veldig myke babytepper, av typen "Mor Signe", f eks. Det beste teppet vi hadde til minsten var et glattstrikket teppe i BabySilk. Det var helt fantastisk.

Gammel 14-10-12, 21:42   #3
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, som svøp synes jeg også de enkleste teppene er de fineste.
Men dette tenkte jeg mer på som et leketeppe. Et teppe babyen kan ligge på gulvet på.

Men jeg tar veldig gjerne mot tips om svøpetepper også!

Gammel 14-10-12, 21:43   #4
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah. På gulvet har mine ligget på matte, med gulpeklut under.

Gammel 14-10-12, 22:41   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvis du tenker at dette skal bli brukt tror jeg du enten skal tenke vognteppe eller teppe til å pakke baby inn i. For jeg vet omtrent ikke om noen som har babyen liggende på et teppe på gulvet når de er blitt så store at det er interessant med sånne figurer. Flott var det dog.

Gammel 14-10-12, 22:44   #6
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Hvis du tenker at dette skal bli brukt tror jeg du enten skal tenke vognteppe eller teppe til å pakke baby inn i. For jeg vet omtrent ikke om noen som har babyen liggende på et teppe på gulvet når de er blitt så store at det er interessant med sånne figurer. Flott var det dog.

Det er det jeg også mener. Jeg synes det er litt leit med sånne tepper med så lite bruksområde... Det samme tenkte jeg forsåvidt om det fine vognteppet vi fikk. Her er det nemlig sjelden vær til at stormtrekket på bagen ikke måtte være på, og da er det jo ingen som ser det...

Gammel 14-10-12, 22:47   #7
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fot et nydelig teppe! Hiawata lå på teppe lenge han, og hadde sikkert elsket å plukke og sutte på blomstene og frosken. Vi hadde en lekematte med litt tepper oppå, siden det er gulvkaldt her.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-10-12, 22:48   #8
Veronal
Etylbarbital

Veronal sin avatar

Veronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme omVeronal har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig fint teppe, men jeg er også litt der at jeg ville tenkt vognteppe. Jeg prikker deg et vognteppe jeg laget til et tantebarn (matchet interesse til vordende mor og farge på vogn).

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:07.