Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-09-12, 15:08   #1
Christa
Bør lage seg en tittel selv

Christa sin avatar

Medlem siden: Jan 2011
Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013

Når legger SAS og Norwegian ut flybilletter for sommer 2013?
Da tenker jeg direktefly. Forrige år bestillte jeg sommerens billetter siste uken i august. I år er de ikke til salgs enda. Forskjellig fra år til år kanskje.

Christa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 15:10   #2
Krem

Medlem siden: Oct 2006
Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Sv: Flybilletter med Sas/Nowegian sommer 2013

SAS har lagt ut endel hvertfall?

Norwegian er trege, og kommer ikke med noen råd utenom å sjekke nettsiden jevnlig.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 15:16   #3
Christa

Christa sin avatar

Christa er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt liktChrista er virkelig godt likt
Standard

SAS har ikke lagd ut direktefly. Vi får bestillt med bytte i Dusseldorf eller Munchen, men det vil vi ikke.

Gammel 17-09-12, 16:25   #4
Mariss
Superduperaktiv

Mariss sin avatar

Medlem siden: Jun 2008
Hvor: Tønsberg
Mariss er litt kulMariss er litt kulMariss er litt kul
Standard

Dit jeg skal legges ut 30. Sept. Det er med norwegian.

Gammel 17-09-12, 16:29   #5
Christa

Christa sin avatar

Standard

Vi skal til Palma, det har kanskje litt å si.

Gammel 17-09-12, 16:31   #6
Krem

Krem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt liktKrem er virkelig godt likt
Standard

Jeg leter etter direktefly til Kroatia. Ikke lagt ut enda.

Krem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-09-12, 20:58   #7
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Christa, her.

Vi skal til Palma, det har kanskje litt å si.

Det er direktefly bare lørdager. Jeg venter på Faro, Portugal.

Gammel 18-09-12, 13:02   #8
Christa

Christa sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Det er direktefly bare lørdager. Jeg venter på Faro, Portugal.

I fjor så hadde de til slutt direktefly 3 dager i uken så jeg håper fortsatt. Ellers får jeg ta turen med Norwegian.

Gammel 18-09-12, 13:04   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flybilletter med Sas/Norwegian sommer 2013

Jeg venter på Malaga-billetter.

Gammel 23-09-12, 21:27   #10
Nicki
Aktiv

Medlem siden: May 2007
Nicki har et hav av muligheter foran seg
Standard

Venter på Alicantebilletter her..

Gammel 27-09-12, 11:40   #11
tristhin
Nybegynner

Medlem siden: Sep 2012
tristhin har et hav av muligheter foran seg
Standard

Venter på Kypros billetter jeg da. Veldig spent på pris, for hadde vært så deilig å tatt en sikkelig tur til sommeren!

tristhin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:21   #12
Elin

Elin sin avatar

Hvor: Akershus
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Dette avhenger litt av destinasjon, og hvilket flyprogram flyselskapet ser for seg for sommeren. Jeg ser at Malaga og andre kjente, store sommerdestinasjoner har billetter tilgjengelig hos SAS i hvert fall. Ikke så opptatt av hva Norwegian holder på med

Gammel 30-09-12, 22:38   #13
annemede
Ser lyst på livet

annemede sin avatar

Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser at Apollo, eller var det ving, hadde reiser med norwegian i juli neste år.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-12, 22:41   #14
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Er det slik at billetter er billigst når de legges ut eller lønner det seg å vente på en kampanje av noe slag?

Gammel 30-09-12, 22:51   #15
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Var inne og sjekket Kroatia med Norwegian i dag, og da mener jeg det stod at de ble lagt ut 27 oktober.

Gammel 30-09-12, 22:52   #16
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg tror vi vil til Mallorca, ikke bestilt noe og vet ikke når jeg skal ha ferie. Det ordner seg vel tenker jeg.

Gammel 01-10-12, 08:10   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Er det slik at billetter er billigst når de legges ut eller lønner det seg å vente på en kampanje av noe slag?

Jeg tror det er billigst å kjøpe når de legges ut.

Gammel 01-10-12, 08:34   #18
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg tror det er billigst å kjøpe når de legges ut.

Det tror jeg også. Ihvertfall for reise i skolens ferier med greie avreisetidspunkt, og uten ekstra mellomlandinger.

Gammel 01-10-12, 08:43   #19
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av LoneLone, her.

Jeg venter på Faro, Portugal.

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg venter på Malaga-billetter.

Opprinnelig lagt inn av Nicki, her.

Venter på Alicantebilletter her..

Opprinnelig lagt inn av tristhin, her.

Venter på Kypros billetter jeg da.

Jeg venter på Godot.

Gammel 01-10-12, 10:44   #20
Christa

Christa sin avatar

Standard

I fjor kjøpte vi så tidlig som 8. august ser jeg. Og da var det til en veldig god pris. Når broren min kjøpte litt senere på året var prisen en helt annen.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:55.