Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Støvler

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-10-12, 10:41   #1
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Casa Del Troll
Blogginnlegg: 98
Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Støvler

Eg må ha nokre nye. Eg elsker mine Ilse Jacobsen, men blir gal av klikkelyden frå den eine støvelen. Den er såpass merkbar at folk snur seg rundt for å finna ut kvar den forbaskade lyden kjem i frå.

Eg sendte etter nokre Blæst støvler, men dei var det eit eller anna med som ikkje stemte.
Eg vil helst ha med litt fôr ( er det sånn ein skriver det ordet ? ) i, slik at dei ikkje blir så kalde.

Dersom eg bestiller nye Ilse støvlar så risikerer eg vel berre å endra opp med same problemet som sist ? Kva med Hunter ? Andre merker ? Og dei må vera høge.

Gammel 23-10-12, 10:50   #2
Chablis
Drømmer

Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Støvler

Kompletthome.no har Hunter til 699 nå. Om man putter i fleecesokk så er det vel varme de også.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 12:38   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det var bare den ene støvlen min som knirket.
(Har tre par )

Gammel 23-10-12, 12:42   #4
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Hjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de flesteHjertensfryd er kulere enn de fleste
Standard

Var det berre eit bestemt parti då, som knirka ?

Gammel 23-10-12, 12:49   #5
gullet
stille

gullet sin avatar

Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Den høyre av de korte, men jeg var at noen på jobb som har et par lange, og der knirket også den ene.

Det var noe snakk om at det var noe galt med gummisålen, men jeg husker ikke. Knirkestøvlene mine var i hvert fall fem år gamle, de andre jeg har er nyere og de er som sagt ikke sånn.

Gammel 23-10-12, 12:52   #6
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Hmmmm. Er den venstre min som er bråkmakaren.

Gammel 23-10-12, 13:00   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det eneste jeg har å påpeke om Hunter, er at de er svært smale i leggen.

Gammel 23-10-12, 13:05   #8
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte nye Ilse for en måneds tid siden, og de er lydløse.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 13:06   #9
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Mine og var lydlause lenge. Men så etter halvanna år kanskje, så kom den forbaskade knirkelyden.

Gammel 23-10-12, 13:11   #10
AprilRyan
Bør lage seg en tittel selv

Blogginnlegg: 2
AprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt avAprilRyan har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Det eneste jeg har å påpeke om Hunter, er at de er svært smale i leggen.

Jeg kikket på den siden Chablis linket til og det var også salg på Hunter som var regulerbare i vidden.

AprilRyan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-10-12, 13:28   #11
Lavender
Passe aktiv

Lavender sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Jeg byttet 6 år gamle knirkende Ilse støvler i Viking som ligner på Hunter. De er lette å gode å gå i, men kalde. Tror jeg trenger fleece sokker.

Knirkingen kom etter at garantien gikk ut, og kun høyre støvel. Skikkelig pinlig å gå fra en ende til annen på Oslo S med knirk.

Gammel 23-10-12, 13:32   #12
Hjertensfryd
Unik

Hjertensfryd sin avatar

Standard

Eg vil ha varme støvlar.

Gammel 23-10-12, 13:40   #13
Odelia
Bør lage seg en tittel selv

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har Hunter og liker at de er nette av utseende. og smale i leggen for da sitter de ikke så løst på (men skjønner at de ikke passe til alle altså). Jeg har fleecesokker som man kan ha nedi og da er de ganske varme og gode (spesielt om man har ullsåle oppi støvelen i utgangspunktet).

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:33.