Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Saccosekk til barn

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-10-12, 11:54   #1
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 264
Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Saccosekk til barn

Noen gode anbefalinger?

Ser de har noen nøytrale greie på Living, og lurer på om de er gode og brukbare?
Andre alternativer som ikke er helt avskrekkende pris på?

Det må være trekk som er lett å rengjøre.

Gammel 24-10-12, 11:56   #2
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Saccosekk til barn

Jeg vurderer happy cat til de små mine. Kanskje de store også. Kommer i to størrelser, en som passer småbarn og en som passer litt større barn. Men de er ikke billige, tror det var 1299 for de minste her i byen.

Gammel 24-10-12, 11:59   #3
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Appelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtidAppelsin har en fantastisk fremtid
Standard

Fine farger!

Jeg har ei på 130 cm og en på 105 cm forresten, om det skulle være relevant.
De er vel i kategorien Begynner å bli store barn, i hvert fall.

Gammel 24-10-12, 12:02   #4
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har happycat og hadde vært veldig fornøyd med dem om det ikke hadde vært for at vi har hund ..
Fordelen er jo at man lett kan ta av trekket og vaske det.

Det er ganske mange kuler i dem da, så man synker ikke like mye ned i dem, som de man feks kjøper på Bohus.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 12:17   #5
Katta
maler

Katta sin avatar

Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville kjøpt liten happycat til plutten min, men stor hvis skolebarna skulle ha. Den store er på størrelse med en "vanlig" saccosekk.

Gammel 24-10-12, 12:23   #6
Mex
Tidsklemma

Mex sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Blogginnlegg: 461
Mex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de flesteMex er kulere enn de fleste
Standard

Er det ikke 3 størrelser på dem? Jeg tror vi har medium.

Mex er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 12:54   #7
Ru
Protonterapeut

Ru sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 935
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lag en sjøl.
De har isoporkuler på S&S.

Gammel 24-10-12, 13:00   #8
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Ru, her.

Lag en sjøl.
De har isoporkuler på S&S.

Du tror jeg har mye fritid?

Gammel 24-10-12, 13:43   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte billige på Jysk, de har holdt. Har de grønne. http://www.jysk.no/search?query=sakk...x=0&Submit.y=0

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 13:50   #10
Hannamoren
Bør lage seg en tittel selv

Hannamoren sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smartHannamoren imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har sett en med Marius-mønster som var kjempefin. Men ikke vet jeg hvor de selger dem eller prisen, så det var vel ikke så mye til hjelp.

Hannamoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-10-12, 13:51   #11
Acsa
Audacious

Acsa sin avatar

Hvor: The immoral high ground
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte den fra Sacco som har softshelltrekk og er kjempefornøyd. Fikk den til halv pris, husker ikke helt hva den egentlig koster.

Gammel 24-10-12, 13:54   #12
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ellers digger jeg disse fra Cocoon Couture.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 08:35   #13
Madicken
Flawsome

Madicken sin avatar

Medlem siden: Aug 2011
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Jeg kjøpte den fra Sacco som har softshelltrekk og er kjempefornøyd.

Jeg har også to av disse, og er veldig fornøyd med sekkene.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 08:38   #14
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Blobben har akkurat fått en Fatboy i voksenstørrelse. Hun har stort rom da; jeg ville ikke anbefalt den til et lite rom.

De finnes derimot også i barnestørrelse, som er veldig fine:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-12, 08:50   #15
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Vi kjøpte på Møbelringen, veldig fornøyd med dem. Kan bare tørke av når det blir gris. (og nei, jeg skrev ikke hvis. )

Gammel 25-10-12, 09:05   #16
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vi kjøpte en for noen år siden på Smart tror jeg det var.
Blå og fin, nå er den ikke så fin og trekket kunne ikke tas av.
Dro på S&S og kjøpte stoff. Sydde sammen to lengder, løpegang nede med knytebånd i og så knøyt jeg en knute i toppen.
Enkelt og fort gjort, kan tas av å vaske og bytte trekk når Propellen vil ha en som ikke er så "barnslig".

Gammel 25-10-12, 09:37   #17
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Takk for alle tips!

Jeg bestemte meg for at jeg bare skulle få dette gjort i går, så jeg freste avgårde og endte opp med to røde Sacco (original) i softshell.

(At det var nooe vanskelig å slepe MAxi-cosi m/10 kg baby, samt to gardinlengder, sengetøy og to Saccosekker ut i bilen hadde jeg ikke reflektert så nøye over. Heller ikke at det var litt vanskelig å sette min lille Toyota yaris i revers når jeg omsider hadde klart å trykke den ene sekken inn i passasjersetet og den andre i bagasjerommet )
(til alt hell var det bare ett barn jeg skulle ha med meg hjem i tillegg til Knøttet)

Gammel 25-10-12, 09:38   #18
Appelsin
Søt og rar

Appelsin sin avatar

Standard

Men jeg tror virkelig jeg skal sy sacco til Knøttet når den tid kommer, for det var jo en god idé, Ru og Camomilla.
Superfint mønster på Propellen sin!

Gammel 28-10-12, 21:03   #19
Tuddelu
I farta ...

Tuddelu sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Tuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smartTuddelu imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tror Lillemor skal få en ny saccosekk til jul. Hun har den lille varianten av den originale Saccosekken (softshell). Storesøster har den store, røde og får nå ikke ha sin i fred. Lurer på å kjøpe maken til Lillemor, men jeg synes det er litt dumt at trekket ikke kan tas av og vakses. Jeg burde sikkert bare gptt over med en såpeklut, da, det duger kanskje?

Har tittet litt på de fra Cocoon. De er jo veldig fine, men jeg lurer på hvordan de er i størrelsen sammenligne med Saccosekken? Noen som vet? Ikke noe vits i å kjøpe en som er like liten som den hun han i hvert fall.

Tuddelu er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-10-12, 21:29   #20
GydaG
lider av tastleksi

GydaG sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: På landet
Blogginnlegg: 44
GydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de flesteGydaG er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Appelsin, her.

(At det var nooe vanskelig å slepe MAxi-cosi m/10 kg baby, samt to gardinlengder, sengetøy og to Saccosekker ut i bilen hadde jeg ikke reflektert så nøye over. Heller ikke at det var litt vanskelig å sette min lille Toyota yaris i revers når jeg omsider hadde klart å trykke den ene sekken inn i passasjersetet og den andre i bagasjerommet )
(til alt hell var det bare ett barn jeg skulle ha med meg hjem i tillegg til Knøttet)

Vi har forresten akkurat kassert en bigboy, syns den var skrekkelig stiv og uformelig. Nå har vi to grønne fra Jysk og de er passelig i str, enkle for ungene hente på rommet når de vil bruke de i stua, og ikke minst likte jeg prisen, våre unger søler noe helt skrekkelig, så det er greit at de kan tørkes av til et visst punkt, og heller erstattes når det blir for galt.

GydaG er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:42.