|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Søt og rar
|
![]() Saccosekk til barnNoen gode anbefalinger?
![]() |
#2 |
maler
|
![]() Sv: Saccosekk til barnJeg vurderer happy cat til de små mine. Kanskje de store også. Kommer i to størrelser, en som passer småbarn og en som passer litt større barn. Men de er ikke billige, tror det var 1299 for de minste her i byen.
![]() |
#3 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Saccosekk til barnFine farger!
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Saccosekk til barnJeg har happycat og hadde vært veldig fornøyd med dem om det ikke hadde vært for at vi har hund ..
![]() |
#5 |
maler
|
![]() Sv: Saccosekk til barnJeg ville kjøpt liten happycat til plutten min, men stor hvis skolebarna skulle ha. Den store er på størrelse med en "vanlig" saccosekk.
![]() |
#9 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Saccosekk til barnJeg kjøpte billige på Jysk, de har holdt. Har de grønne. http://www.jysk.no/search?query=sakk...x=0&Submit.y=0
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saccosekk til barnJeg har sett en med Marius-mønster som var kjempefin. Men ikke vet jeg hvor de selger dem eller prisen, så det var vel ikke så mye til hjelp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Audacious
|
![]() Sv: Saccosekk til barnJeg kjøpte den fra Sacco som har softshelltrekk og er kjempefornøyd. Fikk den til halv pris, husker ikke helt hva den egentlig koster.
![]() |
#12 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Saccosekk til barnEllers digger jeg disse fra Cocoon Couture.
![]() |
#16 |
Wooohhoooooo
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saccosekk til barnVi kjøpte en for noen år siden på Smart tror jeg det var.
![]() |
#17 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Saccosekk til barnTakk for alle tips!
![]() |
#18 |
Søt og rar
|
![]() Sv: Saccosekk til barnMen jeg tror virkelig jeg skal sy sacco til Knøttet når den tid kommer, for det var jo en god idé, Ru og Camomilla.
![]() |
#19 |
I farta ...
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Saccosekk til barnJeg tror Lillemor skal få en ny saccosekk til jul. Hun har den lille varianten av den originale Saccosekken (softshell). Storesøster har den store, røde og får nå ikke ha sin i fred. Lurer på å kjøpe maken til Lillemor, men jeg synes det er litt dumt at trekket ikke kan tas av og vakses. Jeg burde sikkert bare gptt over med en såpeklut, da, det duger kanskje? |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Saccosekk til barn
![]() |
|
|