|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Epikur
|
![]() Julegavetips til gamle foreldre som har altJeg har en mor som er temmelig vanskelig å kjøpe presanger til. Men nå fant jeg en fin gave:
![]() |
#2 |
Tidsklemt
Medlem siden: Feb 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegavetips til gamle foreldre som har altTakk for tipset. Jeg glemmer hele tiden bladabonnementer som gavemulighet.
![]() |
![]() |
#3 |
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegavetips til gamle foreldre som har altGod ide! Har hagegal mor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Julegavetips til gamle foreldre som har altDet der hadde vært så totalt skivebom til min mor at hun sannsynligvis hadde ledd til over nyttår.. Men det har jo også sin verdi.
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Feb 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Julegavetips til gamle foreldre som har alt.....
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05. ![]() Sist redigert av Pesten : 11-11-12 kl 22:28. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Julegavetips til gamle foreldre som har altÅh! Perfekt til min hagegale mor! Mamma er egentlig lett å kjøpe gave til, vi har ganske lik smak, men det er sjelden jeg klarer å finne på noe hun ikke venter, men som allikevel er helt midt i blinken. Takk for tips!
![]() |
![]() |
|
|