|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Hvor viktig er musikk for deg?Jada, jada, hvor langt er et tau?
![]() |
#2 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Jeg kunne ikke levd uten musikk, og nerder mye. Jeg har metervis med litteratur om musikk, sjangre, artister og setter meg ofte meget godt inn i mine favorittartister, deres musikalske referanser osv. Jeg også lidenskapelig opptatt av moderne musikkhistorie.
![]() |
#3 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Jeg er usikker på om jeg kunne levd uten musikk. Sammenlignet med Scarlett og Glitter er jeg musikkblond. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Jeg faller nok i samme kategori som Liven....... |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?For meg er nok konsertene det aller viktigste. Det er det som gir meg de store opplevelsene. Men jeg hadde aldri hatt de opplevelsene hvis jeg ikke hadde kjent musikken på forhånd. Jeg har et helt annet utbytte etter jeg møtte Rhett, og vi startet ... eh, eksamenslesningen før alle konserter.
![]() |
#6 |
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Jeg hadde strøket med uten musikk. Pod'en er på ørene i det øyeblikk jeg går utenfor døren, radio/CD er på inne ganske nonstop, og jeg får panikk av å kjøre bil uten musikk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Jeg har på langt nær et så nært og bevisst forhold til musikk som Scarlett og Glitter, slett ikke på nerdenivå, likevel syns jeg livet ville blitt trist og tomt uten. Og jeg vet godt hva jeg liker og ikke. Av en eller annen grunn klarer jeg ikke ha noe inni ørene, så jeg er ikke blant dem som får hørt musikk mens jeg beveger meg utendørs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
XXX
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Orkdal
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Livet hadde vært nakent uten musikk. Jeg elsker musikk, mange forskjellige sjangre, alt i forhold til humør og anledning. Jeg finner meningsfylte tekster, gode melodier, deler av musikken som tiltaler meg. Akkurat nå er det "November rain" som kommer ut av høytalerene...og den er flott på mange måter!
![]() |
#10 |
Muligens verdt å vente på
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Dette er veldig rart.
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Jeg er forresten veldig enig i at musikk ikke trenger å være vakker. Pen pop har aldri gjort noe for meg. For meg er det viktigste at den føles ærlig og ekte, at det treffer en streng i meg og gir gjenklang. Resonnans, det samme bruker jeg om filmer og bøker som jeg umiddelbart knytter meg til. Noen ting må jobbes litt med, men jeg kan vanligvis kjenne ganske raskt om det er min greie eller ikke.
![]() |
#14 |
Frafallen
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Ikke særlig viktig. Jeg liker musikk, det er ikke det, men jeg gidder ikke iPod og greier.
![]() |
#16 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Jeg er veldig avhengig av musikk, men jeg er skuffende lite musikknerd.
![]() |
#17 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?
![]() |
#18 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Jeg spiller alltid musikk når det "er noe".( trist, glad, sint, lykkelig, you name it) Og det har jeg gjort siden jeg var veldg liten sier min mor. Fra jeg var rundt 8-9 år visste hun stort sett hvordan jeg hadde det ut ifra musikken som kom ut fra stereoanlegget.
![]() |
#19 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Jeg finner meg plutselig nynnende på Hit me, baby, one more time.
![]() |
#20 |
|
![]() Sv: Hvor viktig er musikk for deg?Ja, det er sant. Det der med å høre på det samme igjen og igjen. Det har vært noen måneder nå hvor jeg konsekvent har hørt på Jokke, og noen av låtene i større grad enn andre. Etterhvert er ikke det så veldig sunt, og så må man tvinge seg til å sette på noe annet i ny og ne også, hvilket førte til at jeg gikk rett på Kaizers-kjøret. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|