|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: Utenfor republikken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Vest til trening og kalde dagerJeg har kjøpt meg en Devold vest som jeg rett og slett elsker! Den varmer meg på brystet og er super når jeg er i bevegelse utendørs. Begge ungene ønsker seg nå plutselig en sånn vest, og jeg har prøvd å finne på nettet men finner bare til voksne. Hun eldste bruker str 12-14 og kan muligens bruke str XXS eller XS men vester som er for store ser dumt ut syns jeg.
![]() |
#2 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vest til trening og kalde dagerJeg har denne fra H&M: http://www.hm.com/no/product/99080?article=99080-D Keg har str XS, og kan også bruke 12/14 år i barneklær.
![]() |
![]() |
#3 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vest til trening og kalde dagerJeg klikket på linken til Niobe, og der sto det "Down for maintenance". Vel, jeg skjønte i et mikrosekund ikke hvorfor det ikke var bilde av disse dunklærne som egnet seg til vedlikeholdsarbeid.
![]() |
#4 |
![]() Sv: Vest til trening og kalde dager
Takk, den skal jeg se på. Siden var nede nå så kommer ikke inn.
![]() |
#5 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vest til trening og kalde dagerJeg mener jeg har sett flere barn/ungdommer som bruker vester fra Swix. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
![]() Sv: Vest til trening og kalde dagerJa Swix har noen vester som ser kjempebra ut. Mulig at den minste størrelsen passer 11-åringen min.
![]() |
#7 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Vest til trening og kalde dager
![]() |
![]() |
|
|