Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Purring fra biblioteket - har levert boka

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-04-07, 18:26   #1
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Purring fra biblioteket - har levert boka

Nå vet jeg ikke hva jeg skal gjøre, fikk i dag purring fra skolebiblioteket på en bok jeg leverte inn etter 1 purring torsdagen før påske.

Gikk inn på biblioteket, det pep i alarmen når jeg gikk inn så en dame kom ut i skranken. la fra meg bøkene på innleveringsstedet og så at hun tok de vekk derifra.

I dag fikk jeg 3 purring i posten og et krav på 500kr for boken og 300kr i gebyr om boken ikke leveres innen en liten stund.

Men jeg kan jo ikke levere en bok jeg allerede har levert! Jeg har ikke råd til å betale 800kr for denne boken får gå innom de å prøve å forklare i morgen men det blir jo litt ord mot ord da..

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-04-07, 18:29   #2
Adrienne
Hertuginne

Adrienne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Purring fra biblioteket - har levert boka

Gå dit og forklar deg, og si at du allerede har levert boken. Det har nok bare skjedd en glipp i systemene deres.

Gammel 17-04-07, 21:06   #3
turi
representert

Medlem siden: Oct 2006
turi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelenturi er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Purring fra biblioteket - har levert boka

Gå i hylla og se om du ser boka. Det samme har skjedd meg, en stram og sur dame sa at "den båken er inte levert", men det var den. Bled litt blidere da jeg henta den og viste den frem. Det skal stå ett nr på boka på purringa, se om du finner en match!!

turi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:34.