Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Crocs

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-07, 09:09   #1
Pastill
Pauset

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Crocs

De var rett og slett ekle og gå barbeint i. Usj.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 09:17   #2
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Crocs

Synes det var litt uvant i begynnelsen, men nå går jeg barbeint i de så ofte jeg kan

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 09:22   #3
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kjøpte Crocs for å finne ut hva som var så fantastisk med dem, men jeg ble ikke akkurat frelst, for å si det sånn. Klamme og dinglete.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 09:31   #4
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

De var rett og slett ekle og gå barbeint i. Usj.

Helt uenig!

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 09:31   #5
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

Jeg kjøpte Crocs for å finne ut hva som var så fantastisk med dem, men jeg ble ikke akkurat frelst, for å si det sånn. Klamme og dinglete.

Jeg er nok heller ikke frelst. De er for stygge til å bevege seg ut av huset med. Men gode på med sokker da.

Gammel 21-04-07, 09:35   #6
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

. De er for stygge til å bevege seg ut av huset med.

Ja, enig. Kjøpte dem for å bruke dem som tøfler, men til det er de for varme. Foretrekker slippers. Så nå er de blitt hagesko..

Gammel 21-04-07, 09:37   #7
Pastill
Pauset

Standard

Ja, enig. Kjøpte dem for å bruke dem som tøfler, men til det er de for varme. Foretrekker slippers. Så nå er de blitt hagesko..

Jeg er en frysepinn, så er nok ikke for varme her. Men jeg vet liksom ikke jeg...

Gammel 21-04-07, 11:05   #8
Estrella
♥ ♥ ♥

Estrella sin avatar

Hvor: Nedre Romerike
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Synes de er veldig gode å gå i både med sokker og uten. Bestilte et par til svigers også og hun synes også de er veldig gode.

Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 11:13   #9
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 637
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Har aldri vurdert dem til meg selv, er mer en flipflop-type, men kjøpte til Lille B for å ha i barnehagen. Han likte dem ikke og vil bare gå med sånne tynne skinntøfler ala Robeez.

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 14:09   #10
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg går ofte barbeint i mine og jeg synes ikke de er klammere enn andre sandaler. Jeg gikk med crocs over lange distanser i opptil 30 varmegrader tidligere i vinter. De andre sandalene mine hadde jeg ikke holdt ut å gått med så lenge. En annen fordel var at crocsene kan vaskes enkelt.

Jeg synes ikke crocs er særlig vakkert, men jeg liker å gå med dem og derfor gjør jeg det.

Ungene liker også crocsene sine godt.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 19:48   #11
Mikkeline
Flax

Mikkeline sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg liker heller ikke å gå barbeint i dem. Synes de blir klamme og ekle da.

Men med sokker i er de utrolig deilige. Stygge som fy, men deilige!

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 19:49   #12
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg labber ofte barbein i mine - syns det er deilig.

Gammel 21-04-07, 22:38   #13
Bayone
snur

Bayone sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 4
Bayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt liktBayone er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Jeg synes ikke crocs er særlig vakkert, men jeg liker å gå med dem og derfor gjør jeg det.

Ungene liker også crocsene sine godt.

Jeg elsker mine crocs og går gjerne i dem på butikken, levering/henting av unger, som innesko på jobben. Nå er jeg avhengig av å ha gode sko på beina og disse er de beste jeg har prøvd

Ungene har også i bhg og elsker sine de også.

Gammel 21-04-07, 22:40   #14
Pastill
Pauset

Standard

De er jo myke og komfortable, men for meg som tråkker feil så er de ikke SUPRE.
Takke seg til "joggesko" når man skal offentlig. :finpådet:

Gammel 21-04-07, 22:43   #15
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

...i opptil 30 varmegrader tidligere i vinter.

Jeg kan ikke hjelpe for det, men jeg klarer ikke å la være å tenke på hvordan vinteren var på dine trakter i år.

Gammel 21-04-07, 22:45   #16
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg kan ikke hjelpe for det, men jeg klarer ikke å la være å tenke på hvordan vinteren var på dine trakter i år.

Tar jeg ikke helt feil, var Hattifnatten ute og reiste i langt varmere strøk tidligere i vinter... Sikkert den turen hun mener.

Gammel 21-04-07, 22:47   #17
Inagh
Slumrende Ullteppe

Inagh sin avatar

Standard

Storebror fikk forresten Limegrønne Crocks i går - med Lynet McQueen, Sally og Bill på. Han elsket dem fra de kom ut av pakka - måtte ha dem på med en gang! Da vi litt senere dro for å handle gikk han rett bort til betjeningen i kassa og sa gledesstrålende "Jeg har fått nye sko!"

Da han skulle legge seg erklærte han alvorlig at han ville sove med skoene på. Heldigvis fikk pappa overbevist ham om at det var mer ok at skoene sov på hodeputa ved siden av ham. Godt de skoene kan vaskes, sier jeg...

Gammel 21-04-07, 22:50   #18
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøvde et par hos svigerinnen min, men de passet liksom ikke helt på foten min, og jeg klarte ikke se for meg at de skulle være gode å gå med. Er de veldig brede?

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-07, 22:55   #19
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Er de veldig brede?

Ja. Og de er egentlig for brede til min smale fot. Mine unger har så smale føtter at de kommenterer det i skobutikkene hver gang de skal ha sko. De ansatte altså.
Jeg har latt eldstemann få prøve et par Crocs i butikken, men hun klarer rett og slett ikke å gå med dem.

Gammel 21-04-07, 23:15   #20
Michayla
Nysgjerrig

Michayla sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
Michayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smartMichayla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg bruker mine så ofte jeg kan her hjemme ute, samt på jobb.
(hjemmesykepleien)
Jeg blir klam og svett både med å uten sokker....noe som visstnok IKKE skulle skje med crocks--

Vel jeg er ikke overbevist, men de er gode å gå i da jeg er bred i føttene.
Svett blir jeg i alle typer sko har jeg funnet ut..

´*•.¸(*•.¸Gutt 99-01 og 03¸.•*´)¸.•*´
Michayla er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:52.