Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Norske eller utlandske dvd-nettbutikker med godt utvalg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-11-12, 12:53   #1
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Norske eller utlandske dvd-nettbutikker med godt utvalg?

Jeg sitter med et par ønskelister og forsøker å finne ut hvor jeg kan handle julegaver. Noen av de store tenåringsbarna jeg skal kjøpe gaver til, ønsker seg dvd'er fra for meg ganske ukjente tv-serier og filmer. Jeg har sjekket blant annet Platekompaniet uten å finne det de ønsker seg. Kan noen tipse meg om norske eller utenlandske nettbutikker med godt utvalg i DVD'er? Det dreier seg om tv-serier og filmer som så vidt jeg kan skjønne er noen år gamle. Seriene er sannsynligvis amerikanske.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 13:15   #2
gnuri
Fru Jacobsen

gnuri sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
gnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt avgnuri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Norske eller utlandske dvd-nettbutikker med godt utvalg?

Hvis det ikke er så viktig med norsk teksting, finner du masse masse på amazon.com og amazon.co.uk

Mye utrolig billig.

gnuri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-11-12, 13:36   #3
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

play.com har godt utvalg, og har ganske mange varer til under 200 kr sånn at man slipper tenke på toll og tull. Og gratis frakt.
dvdstrax.com kanskje? cdon.com har også innimellom godt utvalg av eldre tv-serier.

Gammel 25-11-12, 13:38   #4
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvis du flytter denne tråden inn på medlemsområdet så ikke de som skal få gavene kan google seg til den, så kanskje du kan skrive hva du leter etter. Da kan det hende at det blir lettere å gi deg mer konkrete svar.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:09.