Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Den fine ønskelisten

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-12-12, 13:51   #1
Marit K
Carve canem

Marit K sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
Marit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de flesteMarit K er kulere enn de fleste
Standard

Den fine ønskelisten

Jeg mottok dette julegaveønsket fra ett familienedlem, og syntes det var så bra at jeg bare måtte dele. Kanskje ett eksempel til etterfølgelse for andre som føler de har alt de trenger og litt til.

Sitat:

Ønskeliste for julen 2012

Jeg har noen ønsker for julegavene til meg for i år, dette for å lette kjøpene av julegaver til en som har det meste. Det er alltid noe man kan ønske seg, og for i år har jeg virkelig tenkt å gi dere noe å tenke på. Litt fantasi må dere jo kunne frembringe, men nå skal dere få noe å bite i. jeg har jo det meste av det jeg trenger, og vel så det, så her er det jeg ønsker:

Det sitter en rumensk dame utenfor Lillestrøm city, det sitter forresten to. jeg har når jeg har gått forbi gitt dem litt av det jeg har i pengeboka. Nå vil jeg at dere skal gi meg penger til jul, som jeg kan gi videre til de to damene som sitter der. Jeg har det jeg trenger, men de har ikke det. Jeg vil selv legge i like mye som det dere gir meg( stakkars meg).

Det er i alle fall et gaveønske vi har alle planer om å innfri.

06, 07, og 12.
Marit K er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 13:58   #2
Michelle
X First Lady

Medlem siden: Sep 2006
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Den fine ønskelisten

For et vakkert ønske.
Gikk forbi ei rumensk dame muligens på min alder som satt rett på den kalde bakken med hodet bøyd ned i -14 gr. Så lite klær i det kalde været. Da jeg ga henne de få kronene jeg hadde i kontanter så så¨hun opp med et stort smil. Det er for j..... at det skal være slik

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-12, 14:09   #3
millact
Bør lage seg en tittel selv

millact sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Den fine ønskelisten

For et flott ønske!

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:04.