|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?Hvor får man kjøpt gode, men ikke alt for dyre dundyner? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Carve canem
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Øvre Romerike
![]() Sv: Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?Jysk har en dundyne fra Kronborg som er helt ok. Tror de koster 600.
![]() |
![]() |
#3 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?Hansen og Dysvik er rimeligst på dundyner tror jeg, ihvertfall da jeg undersøkte for ikke så lenge siden.
![]() |
#4 |
Curlingkone
|
![]() Sv: Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?Kid har rimelige dunprodukter i alle fall.husker ikke prisene jeg, men har nå kjøpt kjempegode dunputer til 399 der. De har jo et eget merke, kanskje derfor de får til fine priser?
![]() |
#5 |
ekstremt trøtt
|
![]() Sv: Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?Det kommer jo selvfølgelig an på hvor varm dyna skal være også. Vi har norgedyna fra Hansen og dysvik og den holder oss varme i minusgrader på soverommet.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?Dynene bør være medium varme. De sover på soverom som er 12-14 grader varme på de kaldeste dagene. De har åpen dør ut til en oppvarmet gang og det gjør det relativt varmt (i min målestokk, jeg sover med åpent vindu selv i 25 minusgrader). |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
![]() Sv: Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?Jeg har dundyner fra Coop Obs! som jeg mener kostet 699, og er kjempefornøyd. De er akkurat passe varme, og jeg har kaldt soverom.
![]() |
#9 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?Jeg kjøpte sommerdundyne på Coop Obs forrige uke til 399,- og de er varme og lette også til vintersbruk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() Sv: Finnes det gode dundyner til under 1000 kr pr stk?Coop OBS! innebærer nesten 20 mils kjøring en vei, så det tror jeg utgår. Jeg får sjekke Kid og Jysk da. Takk for tipsene! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|