|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Opp og fram, - framover
Medlem siden: Oct 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tatovering - tekstHar du eller vet du om noen som har tatovert tekst, som du synes er fin? I såfall hva, og hvor på kroppen?
![]() |
#2 |
re:designer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: tatovering - tekstSøsteren min har Ave Maria (katolsk bønn) tatovert inn på armen (under på underarmen). Syns den er fin, selv om jeg selv er ateist, den er meget pent tatovert med liten og perfekt skrevet tekst. Det er viktig når man velger å tatovere inn bokstaver, hvis det blir skeivt eller ujevnt blir det bare fælt.
![]() |
#3 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: tatovering - tekstJeg liker tatoverte ord. Det er stort sett veldig vakkert.
![]() |
#4 |
awesom
|
![]() Sv: tatovering - tekstEn som tidligere jobbet med min samboer har et utdrag fra "The road not taken" tatovert på ryggen. Jeg synes den er superflott.
![]() |
#5 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: tatovering - tekstEin får vera som ein er når ein ikkje vart som ein skulle.
![]() |
#6 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: tatovering - tekstJeg synes teksttatoveringer er (stort sett) veldig fine, og ofte dype og meningsfulle. Jeg har litt lyst på en selv, men jeg feiger ut. Og så har jeg ikke ått bestemt meg for hva jeg ville hatt.
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫ Sist redigert av Nyx : 07-12-12 kl 00:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: tatovering - tekstJeg synes også det er veldig fint med tatoveringer rundt håndledd og ankler, blir på en måte som armbånd/fotlenke, og kan skjules med en klokke eller en sokk. Det kan kombineres med teksttatovering:
♪♫ Hva skal det til? Hva må jeg gi? Og hva er prisen for å bli fri? Et utopi som kunne bli mer enn en drøm. ♪♫ Sist redigert av Nyx : 07-12-12 kl 01:35. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Tatovering - tekstTakk for gode innspill. Tenkte i mange år at det måtte bli et spesielt symbol, men har siste år hellet mer mot tekst. Har sett noen med et lite hjerte i nakken el bak øret. også fint. og såg en som hadde svale, også fin.
![]() |
#9 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tatovering - tekstJeg har tre svaler på håndleddet, veldig fornøyd, veldig synlig og det skal jeg innrømme «plager» meg litt i enkelte settinger. De kunne med fordel ha vært plassert 5cm lenger opp på armen. Men samtidig, de er ikke synlige når jeg har på langermet genser eller skjorte, så det er mange som ikke har lagt merke til de i det hele tatt og her snakker vi om personer jeg nesten ser daglig. Tok de i sommer.
![]() |
#10 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Tatovering - tekstJeg har også lyst på en eller annen tekst greie. Eller forbokstavene til gutta mine. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Tatovering - tekstLife is no Nintendo game.
![]() |
#13 |
Opp og fram, - framover
![]() Sv: Tatovering - tekstÅ..høres fint ut. Bilde Fløyel ?
![]() |
#14 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tatovering - tekstJeg måtte ha ett minne fra Miami Ink.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 08-12-12 kl 02:17. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tatovering - tekstJeg har veldig lyst på en ankel tatovering, gjerne med litt tekst, feminin. Veldig lyst på farger, jeg har kun 1 farget tatovering, men veldig dus.
<<< When nothing goes right - go left >>> Sist redigert av Fløyel : 08-12-12 kl 01:52. |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
~~~~~~~
|
![]() Sv: Tatovering - tekstSe her ja, en eller annen variant av noe slikt, men ikke så stort og brutalt.
![]() |
#17 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Tatovering - tekstJeg har to teksttatoveringer. Den som betyr mest for meg har jeg på overarmen, og det er et Bob Dylan-sitat: Freedom just around the corner for you.
![]() |
#18 |
Tvåtusentalssuffragett
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() Sv: Tatovering - tekstDen andre er denne.
![]() |
|
|