|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#5 |
Stadig innom
Medlem siden: May 2012
Hvor: Nær Bergen
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvitt, pent juletrePlantasjen i Bergen har ihvertfall helt hvite. Lykke til med letingen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit pent juletre
Svart?
![]() |
#8 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Hvitt, pent juletreFinn: http://www.finn.no/finn/torget/tilsa...nkode=38662219
![]() |
#10 |
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Hvitt, pent juletrePlantasjen sitt hvite er ganske fint mener jeg å huske fra i fjor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvit pent juletre
Vi har svart juletre fra Clas Ohlson, vi kjøpte det i fjor. Det er så fint atte!
![]() |
![]() |
#14 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvitt, pent juletreFra Plantasjen, 150 høyt! Jeg er ikke helt sikker på om jeg synes det fyller det tredje kriteriet i HI (pent), men det er jo smak og behag.
![]() |
|
|