Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Lite skrivebord ala dette

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-12-12, 04:52   #1
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lite skrivebord ala dette

Jeg er på jakt etter et skrivebord med skuffer på siden (ikke skap) som ser ut som dette.

Maks bredde er 110 cm.

Jeg har sett på denne fra Jysk, men da må jeg ha noen andre føtter under skuffeseksjonen og bytte ut knottene.

Noen som har sett noe slikt? Det skal stå på samme rom som denne køyesengen, så er greit at det ikke bryter alt for mye stilmessig.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 07:40   #2
Lhi-My
Bør lage seg en tittel selv

Lhi-My sin avatar

Medlem siden: Mar 2009
Lhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt avLhi-My har mye å være stolt av
Standard

Sv: Lite skrivebord ala dette

Mine jenter har slike på rommene sine. De er kjøpt på bruktbutikker og malt hvite. Disse modellene var visst populære på 60-tallet, så de var enkle å finne brukt. Jeg betalte rundt 100 kr pr stk.

Lhi-My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 15:45   #3
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg er klar over det så skal sjekke litt rundt og har søkt på finn, men har ikke funnet noe enda.

minibolle mai 2012
Gammel 10-12-12, 16:19   #4
Joika
Pauset

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ser etter akkurat et samme. Skal stå i en krok i stua. Si i fra om du finner en fin en, så skal jeg gjøre det samme.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-12, 16:20   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Man får kjøpt løse ben på Ikea som du kan bytte ut de kulene med, men da må du nok kappe de litt. BESTÅ ben i hvite.

http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/00211922/

Gammel 10-12-12, 16:21   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Takk for tips, GinaK.

minibolle mai 2012
Gammel 12-12-12, 12:10   #7
frksnupp
-o-o-o-o-o-

frksnupp sin avatar

Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
frksnupp er litt kul
Standard

Du kan også kjøpe benkeplate, bein og liten kontorkommode på Ikea og sette sammen til ditt eget skrivebord

frksnupp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-12-12, 12:36   #8
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av frksnupp, her.

Du kan også kjøpe benkeplate, bein og liten kontorkommode på Ikea og sette sammen til ditt eget skrivebord

Ja, det har jeg også tenkt på, men mannen vil helst slippe å bygge noe nå. Vi gjør vanligvis slike ting med glede, men nå er det knapt om tid om dagen-

minibolle mai 2012
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:45.