|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Lite skrivebord ala detteJeg er på jakt etter et skrivebord med skuffer på siden (ikke skap) som ser ut som dette.
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lite skrivebord ala detteMine jenter har slike på rommene sine. De er kjøpt på bruktbutikker og malt hvite. Disse modellene var visst populære på 60-tallet, så de var enkle å finne brukt. Jeg betalte rundt 100 kr pr stk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Lite skrivebord ala detteJa, jeg er klar over det så skal sjekke litt rundt og har søkt på finn, men har ikke funnet noe enda.
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Lite skrivebord ala detteMan får kjøpt løse ben på Ikea som du kan bytte ut de kulene med, men da må du nok kappe de litt. BESTÅ ben i hvite.
![]() |
#7 |
-o-o-o-o-o-
Medlem siden: Nov 2012
Hvor: Stavanger
![]() |
![]() Sv: Lite skrivebord ala detteDu kan også kjøpe benkeplate, bein og liten kontorkommode på Ikea og sette sammen til ditt eget skrivebord |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Har bakt søte kaker
|
![]() Sv: Lite skrivebord ala dette
Ja, det har jeg også tenkt på, men mannen vil helst slippe å bygge noe nå. Vi gjør vanligvis slike ting med glede, men nå er det knapt om tid om dagen-
![]() |
|
|