|
Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Personlig pessimist
|
![]() Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landhttp://minmote.no/index.php/2012/12/...g-tomme-luker/
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landHjertet mitt blør for dem. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landJa det så jeg. Å si at adventstiden er ødelagt var vel å ta i litt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landHjertet mitt blør mest fordi de gidder å gå til avisa med det. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Hertuginne
|
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landHuff og huff, dette var jo skikkelig fælt.
![]() |
#7 |
Textrovert
|
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landJeg synes det er fair å bli skuffet og klage på et produkt som ikke innfrir. Men jeg blir litt flirfoill av "adventstiden øøøøøødelagt", da. Det var som da eldstemannen min var liten og jeg glemte å kjøpe lørdagsgodt og det var verdens ende og "den verste dagen i det verste livet noen noensinne hadde hatt".
![]() |
#9 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land
![]() |
![]() |
#10 |
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landDette leste jeg nettopp på VG,stakkars folk,det er jo grusomt å få hele adventstiden ødelagt på grunn av en kalender. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Hertuginne
|
Ja, en ting er at en fireåring kan komme på å dra "du har ødelagt hele livet mitt"-kortet, men at en voksen person kan dra "dere har øøøhødelagt adventstiden vår"-kortet over noe slikt, det blir litt for teit.
![]() |
#12 |
This is normal!
|
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landDet er jo faktisk nesten like ille som om limpistolen skulle gå i stykker i den mest hektiske hobbyjulekalendertiden. Stakkers, stakkers folk.
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() |
![]() |
#14 |
Yes, we can!!
|
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landSaken er latterlig vinklet, men jeg forstår godt at man blir drittsur av å betale 300 kroner for ingenting. Det der var jo ren svindel, og det er helt greit at forhandleren blir hengt ut for det.
![]() |
#16 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landØdelagtheten varer vel bare til de har fått kompensasjonen de ønsker.
![]() |
#17 |
Slumrende Ullteppe
|
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landMen stakkars, da. Tror ikke det blir jul, sånn egentlig, jeg nå, med mindre kosmetikkgiganten flesker til og gir en kompensasjon som sitter.
![]() |
#18 |
intro
|
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste land"Neste år blir det sjokoladekalender." Jeg foreslår at de fluksens kjøper en sjokoladekalender på Nille for 7 av de 299 kronene de har fått refundert, så kanskje adventstiden står til å redde likevel.
![]() |
![]() |
#19 |
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landJeg skjønner jo at man blir skuffet over at luksusen ikke var så luksus. Det er useriøst av Kicks å selge dette produktet. Men lenger enn det rekker ikke forståelsen min. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fått adventstiden ødelagt. I verdens rikeste landKan ikkje ha det lett i livet viss dette får øydelegge adventstida. Forstår sjølvsagt at dei er skuffa over innhaldet, men det må då vere greit å levere tilbake og få tilbake pengane.
![]() |
|
|