|
Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!Jeg vurderer å kjøpe meg en iphone, har aldri hatt smarttelefon før og skjønner at jeg trenger deksel. Men hva slag? Hva har dere? Jeg er god på ebay-shopping.
![]() |
#2 |
fri
|
![]() Sv: Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!iPhone er veldig glatt, og uten deksel er den lett å miste og mister du den uten deksel, knuser den lett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
heimføing
|
![]() Sv: Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!Mens jeg er motsatt, fordi jeg har telefonen opp og ned av (trang) bukselomme hele tida. Må ha glatt cover da, ikke for stort og ikke noe "seigt". Har kjøpt folie/beskyttelse og limt over fronten, for å unngå riper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Engel med shit på vingene
Medlem siden: Feb 2011
Hvor: Troms
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!Jeg har flere å bytte mellom til min iPhone, både glatt, gummiert og "lommebok" til telefon og 2 kort. Billig på eBay, så der kan man shoppe mange uten å betale en formue.
![]() |
#5 |
søt
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!
Tenker jeg gjør det sånn!
![]() |
#6 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Mobildeksel til smarttelefon - hjelp!Hvordan er det å ha kort sammen med mobilen, vil de ikke kunne avmagnetiseres?
![]() |
|
|