|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#2 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)Nei, men jeg vil ha, hjelper det?
![]() |
#4 |
kamerat
|
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)En barndomsvenninne av meg hadde hytte på Nakholmen, det var veldig fint der. (Men bittesmå hytter, tett i tett! Ikke noe for folk som liker öppna landskap! Men det gjelder jo alle øyene.)
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)Jeg liker Lindøya selv, og Bleikøya, men det at det er butikk på Nakholmen er jo litt fint. Men det trenger jo ikke å bety noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)Nei, jeg tror ikke du skal regne med at båtplass følger med. Du kan være heldig, så klart.
![]() |
#7 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)mannens familie har hytte på nakholmen. De mener det er fantastisk. Jeg, not so much. Men det er fint der, da.
![]() |
#9 |
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)
Ja, hvis jeg hadde disponert den, så jepp. Slik er det ikke, desverre. og svigerfamilien er veldig entusiastiske ifh til det knøttlille kottet med fukt i kjelleren, langt til do og naboene klint oppi deg så du ikke kan puste tungt uten å blåse serviettene av middagsbordet deres. Ikke kan man se sjøen fra hytta heller, og stranda er full av gamle bleier, sprøyter og alskens søppel. Jeg og mannen har hytte et annet sted.
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)Vi gikk glipp av visninger nå i helgen siden vi hadde andre planer, men neste helg er det flere visninger på øyene. Kommer nok ikke til å kjøpe i år, men vi rekognoserer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)De vi har sett på ligger i prisklasse 2-3 millioner. Dyrt ja, men vi har i dag en hytte i den prisklassen som vi tenker å selge. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)Det blir ikke den med det første, bluen. Så rike er ikke vi heller (skjønt jeg vurderer å begynne å tippe lotto). |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)Åh! Minner.
![]() |
#16 |
Make it count!
Medlem siden: Apr 2010
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)Jeg har familie med hytte på Lindøya og var ofte med en barndomsvenninne på hytta på Bleikøya. Av de to likte jeg meg best på Bleikøya. Det er litt roligere der, og litt mer laid-back miljø, synes jeg. Lindøya har (hadde i hvert fall) litt party-party. Nakholmen kjenner jeg ikke.
2006 og 2009 Sist redigert av Zulu : 28-05-12 kl 13:07. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Passiv
|
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)Så mange penger for 29 kvadrat med utedo som ikke engang er privat? Er dere klin, hakke, sprette gærne? |
![]() |
![]() |
#20 |
I mål
|
![]() Sv: Hytte på øy i Oslofjorden? (Nakholmen, Lindøya, Bleikøya)
Kan signere omtrent alt dette, bortsett fra at vi ikke har en annen hytte. Svigermor ringte senest torsdag for å anklage mannen for at vi ikke bruker hytta. Hver gang vi har vært der lengter vi raskt hjem. Men vi har jo hage hjemme, med leilighet hjemme er det kanskje mer attraktivt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|