|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
guru advisor
|
![]() Hva gleder du deg til?Hva ser du frem mot, langt perspektiv eller kort. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gleder du deg til?Jeg gleder meg sånn til jul (1. desember, rettere sagt) at jeg ikke holder ut, det er en sånn boblende, barnslig glede at jeg vil bare rope!
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til?Jeg gleder meg mest til få tilbakemeldingen på den oppgaven jeg leverte for en uke siden, og til eksamen (ja, jeg er nerdete og rar). Også gleder jeg meg til podens bursdag, og til å feire jul sammen med poden, kjæresten og datteren hans for første gang.
![]() |
![]() |
#6 |
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
![]() Sv: Hva gleder du deg til?Signerer Inagh. Jeg takler dårlig årstiden vi er i nå, men syns jul er koselig da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva gleder du deg til?For et fint spørsmål!
![]() |
#11 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til?Akkurat nå gleder jeg meg til advent, frdi vi skal gjenta suksessen med aktivitetskalender fra i fjor. Det var små aktiviteter som å lage julekurver sammen, lese en god bok sammen, drikke kakao til frokost med bare stearinlys og sånn, men det var så hyggelig med et felleskapsfokus.
![]() |
#12 |
Tvåtusentalssuffragett
Hvor: Oslo
![]() Sv: Hva gleder du deg til?Allef først gleder vi oss til å se Wolf Children som har premiere 15. november:
![]() |
#14 |
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til?Jeg gleder meg til å se Poden spille sine første innebandykamper i etter middag. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til?Jeg gleder meg til å reise til Bodø på mandag - der har jeg ikke vært før. Og så gleder jeg meg veldig til en ukes ferie sammen med søsteren min i slutten av november og til adventstiden. Og til å ha helt fri i romjulen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Medlem siden: Jul 2009
![]() Sv: Hva gleder du deg til?Så kjekk tråd! Sist redigert av Odelia : 09-11-13 kl 12:56. Årsak: Hmm, høy på sjokolade og kaffe, her var mange skrivefeil :D |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva gleder du deg til?Jeg gleder meg enormt til å gå i Kilden i kveld og høre korpset spille. Hun som skal spille gleder seg minst like mye.
05 og 08 Sist redigert av millact : 09-11-13 kl 23:24. |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva gleder du deg til?Jeg gleder meg til å spise biff og se på finalen i Stjernekamp i dag. Heia Silya!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Eppur si muove.
Medlem siden: Jan 2012
![]() Sv: Hva gleder du deg til?- Middag, og snop med hekletøy og film i kveld.
![]() |
|
|