|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
lettere utlada
|
![]() Sengehimmel til barneseng, skråtakGuttene fyller 3 år om to uker og da skal de få nye senger og "nytt" rom.
![]() |
#4 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakHiawata har en høy seng som jeg skrudde fast gardinskinne på under, og festet et forheng til. Da kan har trekke for og ha hytte under der. Med skråtak kan de trekke for, og ha hytte oppi senga.
![]() |
#5 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtak
Ja det var det jeg tenkte jeg også. Du satte meg på en idé jeg ikke har vurdert engang. Takk!
![]() |
#6 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakSøren. Det ser ut som om det ikke går alikevel.
![]() |
#8 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakJunior sover under skråtak, og har sengehimmel over vanlig seng fra Ikea (i samme serie som den du linket til, med netting ned på siden. Den er jo ganke tett over hodet hans når han sitter, men det funker fint.
![]() |
#10 |
Unik
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakHvis du vil kan jeg sende deg et bilde på mms? Krok i taket, så henger den jo litt ned av seg selv (og taket skrår utover), taket til sengehimmelen skrår jo også, så den kræsjer ikke i taket. Sengen hans står langsmed hele skråtaket.
![]() |
#12 |
Unik
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakBilder sendt:-) Ikke superideell løsning, men det måtte bli slik siden han ble supermisunnelig på lillesøster som har den hengende i vanlig tak. Alltid vært fornøyd.
![]() |
#14 |
Unik
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakHm, de ser ut som de er levert hos meg.
![]() |
#15 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakJa jeg har fått melding hvor det står at bildet må lastes ned (utløp 21.01) og når jeg trykker på last ned, så bare sviver den før den tilbakestiller seg igjen.
![]() |
#16 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakDu må åpne for datatrafikk(eller bakgrunnsdata?) på telefonen din.
![]() |
#18 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakEndelig!! Takk til gullet og til Pelle som gadd å sende flere ganger.
![]() |
#19 |
Unik
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakMen da tror jeg ikke den varianten funker uansett. Imidlertid er nettingen ganske omfangsrik, kan nok dekke 1/3 av sengen om man vil.
![]() |
#20 |
lettere utlada
|
![]() Sv: Sengehimmel til barneseng, skråtakMen nå når jeg ser på det bildet jeg har i HI, så ser jeg at det er opphengshempe der også, som på din sengehimmel Pelle. Kansje det går ann å henge fritt alikevel da? Selv om den er buet på en side og flat på den andre.
![]() |
|
|