|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Fjellpiper
|
![]() Helgeshaining 1-2-3!Jeg må rykke rumpa opp fra stolen! Noen flere? Sist redigert av Heilo : 18-01-13 kl 17:00. Årsak: Jeg er i gang! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Borte
|
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Jeg fikset litt i går og har outsourcet resten til tiåring. Vi skal ha hotell i helgen med to ekstra tiåringer fra i ettermiddag til søndag, så litt matlaging og oppvarting blir det vel utover kvelden.
![]() |
#3 |
I endring
|
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Denne trengte jeg. Jeg skal:
2004 og 2008 Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen Sist redigert av Frøy : 18-01-13 kl 16:22. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Jeg skal:
![]() |
#6 |
Endelig mamma
Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!:lister meg stille ut av denne tråden igjen, og nekter å se på alt rotet i stua:
![]() |
#7 |
intro
|
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Heeey, man er da selvfølgelig på jobb! :god samvittighet:
![]() |
![]() |
#8 |
Gjer så godt eg kan
|
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Eg har heimekontor i dag og har lurt meg til å ta av sengkle på alle sengar, sett på ei vaskemaskin og tømt oppvaskmaskina. Og teke ein utvida lunsjpause for ein times jogge-/gåtur i sola. Herleg!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Jeg blir med!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Strikker
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Jeg har rydda kjøkkenet.
-99 -01 -05 Sist redigert av mina : 18-01-13 kl 18:48. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Vaske over kjøkkenbenker og ta oppvask - Check
Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet) Sist redigert av Fibi : 18-01-13 kl 19:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Vi får besøk i morgon - av folk som skal ta bilde av huset vårt og interiør (nei, skal ikkje selge altså). Så her må eg gjere noko alvorlig!
![]() |
#15 |
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Her er planen å få vasket så mye klær som mulig idag. Så tar vi resten av shiningen gjennom helga. Alt må være rydda t søndag, for da skal vi intervjuet ei som kanskje skal starte å vaske for oss. Litt greit at der ser ok ut da |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!
Dæven, jeg er effektiv.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Permakulturell
|
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Takk for at du startet tråden, da fikk jeg hengt opp klesvasken.
![]() |
#20 |
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() Sv: Helgeshaining 1-2-3!Huset er ryddet, sengetøyet er tatt av, søppel er båret ut, vaskehjelpen har vasket og shinet, vaskemaskinen jobber og jeg bretter etterhvert som jeg tar det ut av tørketrommelen.
![]() |
|
|