Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Øhmmm ... Er det bare jeg som synes dette bare blir pinlig?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-01-13, 14:39   #1
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Medlem siden: May 2012
Hvor: Oslo
Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Øhmmm ... Er det bare jeg som synes dette bare blir pinlig?

http://www.dagbladet.no/2013/01/18/k...gren/25300347/

En ting er jo at folk sånn i 2 sekunder (max!!)kan bli irritert fordi "ukas høydepunkt" har gått ut pga ekstra nyhetssendinger, men derfra til å faktisk ringe inn til TV2 å klage? Jeg blir så flau på deres vegne. Og hvor er det blitt sympati for folk som faktisk er rammet? :gremmes:

Jeg må altså seriøst slutte å lese vg- og dagblad-nett.

Gammel 18-01-13, 14:41   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker

kokosbolle sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Øhmmm... Er det bare jeg som synes dette bare blir pinlig?

Flaut.

minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 14:41   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 181
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det er bare en ting å si: du må slutte å lese vg og dagbladet på nett.

Gammel 18-01-13, 14:42   #4
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 356
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes det er megaflaut. HVa slags folk er det som gjør sånn?

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 14:43   #5
Pasta
En skrue løs

Pasta sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Gammel 18-01-13, 14:43   #6
Input
Bør lage seg en tittel selv

Input sin avatar

Medlem siden: Aug 2010
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg blir kjempeflau av det der.

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 14:43   #7
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg leste det tidligere i dag og syns det høres så urtrist ut å være så grenseløst avhengig av en teit såpeserie. Ikke pinlig i grunnen, bare veldig trist.

Denne kommentaren her er noe av det tristeste jeg har lest på lenge. Vi slutter å leve, faktisk, fordi Hotel Cæsar ikke vises som planlagt en dag:

Sitat:

Hvorfor må alle følge med på dette? Skal vi andre som ikke er venner eller familie slutte å leve fordi 30 prosent av folket er familie og har det tøft

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 14:43   #8
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag

Hondacrv sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Herrefred. Jeg tror bare man må innse at det bor mange meget spesielle mennesker i dette landet.

Gammel 18-01-13, 14:45   #9
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Njulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt liktNjulaif er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jau. Som jeg selv konstaterte i innlegget.

Og for øvrig: Jeg skjønner jo at overskriften er helt feil, for jeg tviler sterkt på at at det er noen her inne som er uenige med meg. Overskriften burde heller vært: WTF??!!

Gammel 18-01-13, 14:46   #10
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Denne kommentaren her er noe av det tristeste jeg har lest på lenge. Vi slutter å leve, faktisk, fordi Hotel Cæsar ikke vises som planlagt en dag:

Og nå ble jeg veldig, veldig glad for at jeg ikke har lest kommentarene under artikkelen ja.

Gammel 18-01-13, 14:46   #11
Tinka
Gjør så godt som jeg kan.

Tinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelenTinka er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Får bismak i munnen av slike mennesker.

Tinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 14:47   #12
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Njulaif, her.

Og nå ble jeg veldig, veldig glad for at jeg ikke har lest kommentarene under artikkelen ja.

Det var faktisk i artikkelen. Folk har lagt ut dette her under fullt navn på facebook, og så er det sitert i artikkelen.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 14:48   #13
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Flaut.

Gammel 18-01-13, 14:49   #14
Njulaif
Endelig mamma

Njulaif sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Røverdatter, her.

Det var faktisk i artikkelen. Folk har lagt ut dette her under fullt navn på facebook, og så er det sitert i artikkelen.

Ah... Avslørt i ikke en gang å ha orket å lese hele artikkelen. :kremt:

Gammel 18-01-13, 14:52   #15
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av empatisk Hotel Cæsar-seer

Det som skjer i utlandet har vi ikke noe med! For det er ikke oss det er snakk om, det er ikke oss det går ut over!

Det er så vakkert!

Gammel 18-01-13, 14:54   #16
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Flaut, noen av kommentarene var hvertfall til å bli flau av.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 15:02   #17
Rabbit
Langøret

Rabbit sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
Rabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt liktRabbit er virkelig godt likt
Standard

Snakk om å ha medfølelse med andre menneskers situasjon! Flaut,i aller høyeste grad.

Rabbit er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-01-13, 15:02   #18
Dixie Diner
Nymotens gammeldags

Dixie Diner sin avatar

Hvor: Stavanger
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 18-01-13, 15:04   #19
Einhyrningur
Be happy!

Einhyrningur sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Einhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt avEinhyrningur har mye å være stolt av
Standard

Og det verste er at jeg har slike mennesker på facebook. Jeg gremmes!

Gammel 18-01-13, 15:07   #20
Synnemor
Born to run

Synnemor sin avatar

Medlem siden: Nov 2009
Synnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner tilSynnemor er et navn som alle kjenner til
Standard

Noen mennesker burde vært beskyttet mot seg selv. Dette er direkte pinlig.

Never underestimate the strength of a woman who runs 26,2 miles for fun.
Synnemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:41.