|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
etterpåklokest
|
![]() Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Jeg savner ikke vaskehjelp og ser ikke helt at tilbud ala Middagshjelpen er noe for oss, men jeg er så utrolig lei av det evige fjellet av klesvask! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
En som trener
|
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Min vaskehjelp bretter og legger på plass alle klærne. Det monner ganske mye. Jeg tar et vaskeraid to dager før hun kommer og har haugevis av tørre, rene klær klare. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Det finnes noe slikt her, en "vernet bedrift" driver bl.a vaskeri, og tar mot poser med klsvask og leverer tilbake i ren, tørr og brettet stand.
![]() |
#4 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Jeg er gnien på innkjøp av tjenester jeg kan gjøre selv (særlig at jeg noengang vil betale noen for å male huset, liksom), men jeg kunne bladd opp ganske raust for å slippe klesjobben. Sa jeg |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Trademark: Imperfection
Medlem siden: Feb 2008
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Helt enig. Det kunne jeg også betalt for!
![]() |
#6 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Det er jo fullt mulig å be vaskehjelpen om å brette og stryke tøy. Men det vil ta litt tid hvis h*n først skal vaske og tørke dem også.
![]() |
![]() |
#7 |
etterpåklokest
|
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Hmm. Jeg kunne faktisk ha betalt noen for å komme hjem til oss et par timer uka og transformere fjellkjeden med vasket tøy til brettede og sorterte bunker. Men alle disse byråene driver da tilsynelatende bare med rengjøring. Hvor finner jeg noen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Send en forespørsel til vaskefirmaene. Det kan godt tenke seg de påtar seg slikt arbeid også - ikke bare vask
![]() |
![]() |
#9 |
Utenlands
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Barnehagen til eldste tilbød vasketjeneste. Lever skittentøyet om morgenen og ta det med rent og brettet dagen etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Medlem siden: Mar 2008
Hvor: I byen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Jeg kunne ønske at jeg i stedet for vaskerom hadde vaskerobot. En sånn stor maskin hvor du åpnet døra, stappet inn klærne, så ble de behandlet etter kunstens regler og i henhold til vaskeanvisningene på det enkelte plagg - før de kom ferdige ut etter noen timer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Skriv og skriv og skriv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Hvordan vet en vaskehjelp hvem som eier klærne i en familie på fem?
![]() |
#13 |
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!
Det avhenger av familiesammensetningen. Her i huset er vi bare fire, men det er ikke så vanskelig.
![]() |
#16 |
Jepp, der har man ytterligere hjelp til de minste klærene hos oss: rosa lapp med lillesøster sitt navn på: gjett hvem? Blå lapp, eller de gjeveste nye, røde med flammer på og en brannbil? trenger egentlig ikke sette navn på de lappene engang...
![]() |
#17 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Den tjenesten skulle jeg og hatt! Nå bruker jeg mannen, men han må mases på. Tenk om noen kom og bare tok alt uten mas :drømmer:
![]() |
#19 |
etterpåklokest
|
Klærne til mine fire unger er merket, så det skulle ha gått greit. Jeg skulle ha levd fint med å finne t-skjorta til ene fireåringen i stabelen til femåringen også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Peppy!
|
![]() Sv: Vaskehjelp, Middagshjelp, men hvor er Klesvaskhjelpen?!Vi har alltid brukt vaskehjelpen til å brette tøyet. Det er jo bare å be om det, det! |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|