Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Cala d'Or, Mallorca

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-01-13, 09:00   #1
Veronika81
Aktiv

Medlem siden: Sep 2009
Veronika81 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Cala d'Or, Mallorca

Noen som har feriert her er det å anbefale?
Evt tips til fint hotell

Veronika81 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-01-13, 13:40   #2
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Cala d'Or, Mallorca

Vi var der da jeg var barn, så jeg husker ikke så mye, og det kan jo ha forandret seg en god slump på 15-20 år, men jeg mener å huske at det var ganske koselig der.
Vi var der to ganger, så det var jo hvertfall et sted som ikke var så avskrekkende at vi gav opp. Så var vi et år i Alcudia, men da resten av familien skulle ned året etter (jeg fikk ikke være med pga skole. ) så valgte de Cala d'Or igjen.
Vi bodde på samme hotell begge (alle) gangene, Cala Azul Park. Ikke noe voldsomt fancy hotell (den gangen hvertfall), men koselig nok, med Teddy-klubb (eller Bamse? Husker ikke.), happy-hour i baren, og fotball-VM på skjermen for alle skandinavene og engelskmennene!
Jeg synes å huske at vi kunne spasere inn til et lite sentrum, med to barn i ca. fjerde- sjetteklassealder, så det kan ikke ha vært så voldsomt langt. Jeg tror sentrum var veldig turistpreget, med hovedsaklig nips, suvenirer og bademadrasser å få tak i, men koselig nok!

Og ha i bakhodet at alt dette er fra hukommelsen til ei jente som på tiden var yngre enn ungdomsskolealder (for det var det året jeg ikke fikk være med, nemlig, siden jeg skulle på "informasjon-og-bli kjent-dag" på ungdomsskolen. Fortsatt )

Like i nærheten lå et annet hotell, Cala Azul Garden tror jeg det het, det tror jeg kanskje var litt penere og dyrere.

Gammel 23-01-13, 13:46   #3
Gri
Bør lage seg en tittel selv

Gri sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Gri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt liktGri er virkelig godt likt
Standard

Nyx, på det hotellet var eg også som barn. Såpass mange år sidan at eg ikkje trur mine minner er relevante i dag

Gammel 23-01-13, 13:48   #4
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Gri, her.

Nyx, på det hotellet var eg også som barn. Såpass mange år sidan at eg ikkje trur mine minner er relevante i dag

Nei, jeg tror egentlig ikke mine minner er så relevante heller, men i mangel på ande svar i tråden...
Om ikke annet så for å bumpe tråden.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:54.