Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Noen som har vært på loppemarked i helga?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-04-07, 14:56   #1
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Noen som har vært på loppemarked i helga?

I Oslo har det jo vært loppemarked på annenhver skole denne helga. Er det flere enn oss som har tatt seg en tur og gjort noen kupp?

Kan ikke huske sist jeg var så heldig med både priser og funn samtidig. Dette er noe av det jeg/vi fant;

- En Reimatec dress med et lite hull i rumpa. Må lappes, da blir den god som ny. 12 kroner.

- En Troll overtrekksdress (regner med det er en vinterdress hvor ullforet mangler, og at den er vanntett?). Ser ikke brukt ut. 4 kroner.

- En Ski Bum dress (jakke+bukse) til mannen. Ser helt nytt ut. 35 kroner.

- En del ekte retro-/70-tallsklær til ztjerna som ser helt ubrukte ut. 10 kroner.

I tillegg til en drøss med puslespill, perler, perlebrett og andre finmotoriske sitte-stille leker som jeg har en liten svakhet for . Jeg har kjøpt noen fine sink og terakotta krukker til verandaen. Mannen er i ekstase og har kjøpt seg 30 hardcover bøker for under 500 kroner.

Best av alt; vi har klart å holde nyttårsforsettet vårt og tenkt virkelig godt over hva vi virkelig har bruk for, før vi gikk amok .

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:30   #2
Susse
Gal kattedame

Susse sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Noen som har vært på loppemarked i helga?

Heldiggris !

Her begynner de store loppemarkedene neste helg og jeg gleder meg

Er på leiting etter to gamle kommoder til å pusse opp, ski til meg selv, og ser alltid igjennom barnetøyet etter skatter.

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 15:50   #3
Senna
Javel

Senna sin avatar

Hvor: The Sun
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Skolen vår hadde forrige helg. Ungene fikk velge seg en liten ting hver, eldste fant ei lita dukke med vogn og mellomste et pc spill. Til minsten fant vi en flott gyngehest med pels på og lyd i (så helt ubrukt ut) til 50,-. Så ble det hjelmer på ungene til 50,- stk (til neste års forhåpentlig tur i slalombakken). Fant også helt greie carving ski til meg og mannen. Og et craft regntøysett til mellomste til 20,-.

Gammel 22-04-07, 16:09   #4
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei takk! Jeg GIR til loppemarkedene... I år hentet skolen en full minivan hos oss. Det er en lettelse når det er loppemarkedtid!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:19   #5
Ole Brumm
er her

Ole Brumm sin avatar

Hvor: Hundremeterskogen
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Tro ikke det er noen loppemarked her enda, men har ikke det store behovet, burde heller latt de få en del ting.

Gammel 22-04-07, 16:25   #6
mosol
Nytt år, nye muligheter

mosol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 54
mosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smartmosol imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Fem små stablestoler til mini med venner

mosol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 16:27   #7
Canisa
Viser tenner

Canisa sin avatar

Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei takk! Jeg GIR til loppemarkedene... I år hentet skolen en full minivan hos oss. Det er en lettelse når det er loppemarkedtid!

Jeg kunne arrangert mitt eget loppemarked ...
Sendte nettopp masse til Fretex, men det er fremdeles enorme mengder med "ting og tang" over alt.

Gammel 22-04-07, 17:23   #8
scilla
Bør lage seg en tittel selv

scilla sin avatar

scilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smartscilla imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ække no' glad i loppis, jeg. rippen:

Making the decision to have a child - it`s momentous. It is to decide forever to have your heart go walking around outside your body.
scilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:10   #9
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Vært på loppis i dag.
Gikk desverre glipp av en gammel simo dukkevogn, men fikk brukt hele 25 kroner på noe til jobben+ bolle og noen lodd.

Gammel 22-04-07, 19:28   #10
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Har ikke vært i helgen. Er faktisk et par år siden jeg var sist.
Liker å gå på loppemarked. er man tidlig ute, kan man faktisk gjøre noen kupp.

Ellers driver jeg med prosjekt RYDDE, så å komme drassende med noe mer hjem nå tror jeg ikke hadde vært det lureste jeg hadde gjort.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-04-07, 19:41   #11
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har mer en nok lopper.
Prosjekter trenger jeg heller ikke flere av, da jeg har 6 spisestuestoler jeg skulle ha trukket om.
De har vi arvet etter besteforeldrene til mannen min, og har treull i stoppen.
Har klart å kjøpe stoff til de to ganger da og fjernet alt på en stol, og begynt på neste...............

Gammel 22-04-07, 20:17   #12
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Jeg gav vekk to fulle søppelsekker, og gikk så på samme loppemarkedet og kjøpte:

En sommer overtrekks dress til lillegutt
Nydelige kjoler til vesla
En bok til meg selv
To ubrukte fotoalbum
En nasse nøff sekk som så ubrukt ut til vesla.
To veldig fine sorte skinnbelter.

Men det gøyeste er jo å være der, og kikke....!
Sto sikkert 150 mennesker utenfor og ventet på at de skulle åpne!

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:59.