Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hud

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-01-13, 15:28   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hud

Jeg har prøvd makeupstore sin. Og føler meg eldrenår jeg bruker den. Men er det håp feks med ID?

Gammel 27-01-13, 19:00   #2
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hud.

Har ikke prøvd makeupstore sin, men elsker ID sin. Ikke så imponert av Glo Minerals.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-01-13, 19:02   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hud.

Jeg har bare prøvd ID sin (av de du nevner) og vet at det er det enste pudderet jeg klarer å ha på meg. Alle andre blir liggende utenpå. ID "smelter! inn i huden, så for en gangs skyld synes jeg reklamen har rett.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 12:55   #4
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hud

Hm, leverer parfymeri ut noen prøver så jeg kan prøve dette hjemme, når jeg IKKE har foundation under?

Gammel 28-01-13, 13:03   #5
Trixie

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Tviler på det Trulte. Men kanskje de kan legge på deg litt?

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-01-13, 14:56   #6
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har bare prøvd ID, og det fungerte veldig dårlig på meg. Jeg syns det så tørt og rart ut, og det fikk fram rynker jeg ikke hadde sett før. Jeg foretrekker helt klart vanlig flytende foundation.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 19:33   #7
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Jeg har prøvd forskjellige, og jeg liker kun Glo Minerals Pressed Base. Den løse liker jeg ikke. ID er ekkel.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-02-13, 19:36   #8
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hos meg fungerer ID veldig bra, men har ikkje prøvd andre. Har litt tørr, voksen hud.

Gammel 05-02-13, 20:49   #9
Nera
Pandemonium

Nera sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har prøvd veldig mange forskjellige typer mineralfoundation, og har endelig landet (tror jeg) hos Jane Iredale, både Amazing Base (løs) og Purepressed Base (presset). Der stemmer både fargene og finishen, som faktisk blir finere ettersom dagen går. Jrg bruker gjerne et lag farget dagkrem eller bb-krem under dersom jeg vil ha bedre dekkevne. LA minerals har også veldig fin finish, men blir for uttørkende på denne tiden av året.

Bare Minerals (som tidligere het ID) har jeg et blandet forhold til, og mistenker at den er bedre for mindre sensitive og fuktfattige hudtyper. Fra Glominerals liker jeg den pressede foundationen, mens jeg opplever den løse som noe av det minst holdbare jeg har prøvd.

Jeg har tørr og fuktfattig hud som også kan være litt sensitiv.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:40.