|
Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hudJeg har prøvd makeupstore sin. Og føler meg eldrenår jeg bruker den. Men er det håp feks med ID?
![]() |
#3 |
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hud.Jeg har bare prøvd ID sin (av de du nevner) og vet at det er det enste pudderet jeg klarer å ha på meg. Alle andre blir liggende utenpå. ID "smelter! inn i huden, så for en gangs skyld synes jeg reklamen har rett. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
:)
Medlem siden: Jan 2007
![]() Sv: Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hudHm, leverer parfymeri ut noen prøver så jeg kan prøve dette hjemme, når jeg IKKE har foundation under?
![]() |
#6 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hudJeg har bare prøvd ID, og det fungerte veldig dårlig på meg. Jeg syns det så tørt og rart ut, og det fikk fram rynker jeg ikke hadde sett før. Jeg foretrekker helt klart vanlig flytende foundation. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hudJeg har prøvd forskjellige, og jeg liker kun Glo Minerals Pressed Base. Den løse liker jeg ikke. ID er ekkel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Med tommestokk i veska
Medlem siden: Apr 2007
![]() Sv: Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hudHos meg fungerer ID veldig bra, men har ikkje prøvd andre. Har litt tørr, voksen hud.
![]() |
#9 |
Pandemonium
Medlem siden: Dec 2008
![]() Sv: Mineral foundation. Like alle sammen? Kombinert mot tørr hudJeg har prøvd veldig mange forskjellige typer mineralfoundation, og har endelig landet (tror jeg) hos Jane Iredale, både Amazing Base (løs) og Purepressed Base (presset). Der stemmer både fargene og finishen, som faktisk blir finere ettersom dagen går. Jrg bruker gjerne et lag farget dagkrem eller bb-krem under dersom jeg vil ha bedre dekkevne. LA minerals har også veldig fin finish, men blir for uttørkende på denne tiden av året.
![]() |
|
|