Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Rundt teppe fra Hubsch?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-02-13, 09:05   #1
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rundt teppe fra Hubsch?

Jeg ser etter et rundt teppe fra muligens Hubsch? Det ser ut som det er laget av små tova kuler. Er det noen som vet hva jeg mener? Og som kan fortelle meg hvor man får tak i det?

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 09:12   #2
halaisa
Aktiv

halaisa sin avatar

Medlem siden: Feb 2013
halaisa er litt kulhalaisa er litt kul
Standard

Sv: Rundt teppe fra Hubsch?

Hay har et teppe med tova kuler.

halaisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 09:43   #3
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Fås i flere nettbutikker, bl.a Lune hjem (Hay Pinocchio). Har sett det fysisk hos Norway design.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 10:08   #4
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Jålebeinet, her.

Fås i flere nettbutikker, bl.a Lune hjem (Hay Pinocchio). Har sett det fysisk hos Norway design.

Finnes i flere fargekombinasjoner også www.hayshop.no

Gammel 15-02-13, 10:38   #5
Daisy
Trademark: Imperfection

Daisy sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Daisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de flesteDaisy er kulere enn de fleste
Standard

Hay ja, men det finnes også på Etsy! Filted et eller annet søker man på.

Tre stk!
Daisy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 10:49   #6
Anne C

Anne C sin avatar

Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Etsy er min venn! Takk!

Gammel 15-02-13, 10:50   #7
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Jeg har sendt en link til mannen på mail om de Hay-teppene. Mulig han synes det er dyrt, men jeg har aldri egentlig ønsket meg noe spesielt til huset før. Det meste har vært impuls.

Gammel 15-02-13, 12:59   #8
Elisabet
Står på egne ben

Elisabet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Så på FB siden til Søstrene Grene at det var ei som linket til en blogg hvor ei hadde brukt ca. 850 kuler som fås kjøpt løst hos Søstrene Grene og laget et teppe selv. Se HER. Så du kan jo sy kuler sammen selv om du vil og har tid.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-02-13, 13:50   #9
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Elisabet, her.

Så på FB siden til Søstrene Grene at det var ei som linket til en blogg hvor ei hadde brukt ca. 850 kuler som fås kjøpt løst hos Søstrene Grene og laget et teppe selv. Se HER. Så du kan jo sy kuler sammen selv om du vil og har tid.

Jeg har akkurat vært innom Søstrene Grene og så de kulene. Jeg tror jeg heller betaler noen. 850 stk er litt.

Gammel 15-02-13, 18:14   #10
Anne C

Anne C sin avatar

Standard

"Vi kan ikke kjøpe en bitte liten rye (illustrerer med hånda str ca grytelappstørrelse) til to tusen kroner."

Gammel 15-02-13, 20:11   #11
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne C, her.

"Vi kan ikke kjøpe en bitte liten rye (illustrerer med hånda str ca grytelappstørrelse) til to tusen kroner."

Den finnes i en størrelse større kan du si

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:36.