|
Tinetoffs litteraturforum Litteraturdiskusjoner, bokanbefalinger, lesesirkel mm |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
En Som Trener
|
![]() Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg har stort sett prøvd å ta en og en bok, men i det siste har jeg lest endel bøker parallellt.
![]() |
#3 |
Livsnyter
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg lever meg såpass inn i hver enkelt bok og bedriver intens-lesing når jeg først tar meg tid til bøker så jeg nøyer meg alltid med kun en av gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Mange. Eg les som regel ei litt tyngre bok, som eg må sette meg ordentleg ned med og ei litt lettare bok, som eg kan dra fram på bussen eller liknande parallelt. Og kanskje ei litt midt i mellom. I tillegg har eg alltid ei bok som er egna til å ha i veska, dersom den lette boka er fysisk tung, anten i pocketutgåve eller på mobil/lesebrett. Dersom alle bøkene eg les er på papir eller lesebrett, finn eg ofte ei kindle-bok eg kan lese på kindle-app på mobil/iPad, slik at eg kan lese utan å vekke folk som søv i same rom, dersom eg ikkje får sove om natta.
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?For øyeblikket: ingen.
![]() |
#6 |
Skal rømme
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Leser alltid kun en om gangen for min egen del. Ellers blir det aldri til at jeg leser ferdig den minst fengende av de to.
![]() |
#7 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Leser kun én om gangen.
![]() |
#8 |
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Bare én om gangen, om jeg ikke holder på med en lydbok. Da hører jeg på den i bilen samtidig som jeg leser en annen på senga. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?
![]() |
![]() |
#11 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg leser vanligvis bare én om gangen, men det hender at jeg pauseleser noe innimellom. F.eks. hvis jeg har en bokklubbok, eller lesesirkel her, eller hvis jeg bare er litt lei. Men da leser jeg vanligvis pauseboken ut før jeg går tilbake til hovedboken.
![]() |
#12 |
Jordbærpiken
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg leser vanligvis en om gangen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Ofte to. Én jeg prøver å lære noe av, og en jeg koser meg med.
![]() |
![]() |
#14 |
kamerat
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg leser som regel en om gangen, men det hender jeg har en bok på si (som det ble presserende nødvendig å lese av en eller annen grunn).
![]() |
#15 |
kall om benen
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Vanligvis en om gangen. Noen ganger kan det skje at jeg begynner på en ny bok dersom den jeg leser er litt tung/kjedelig/drøy.
![]() |
#18 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Stort sett en om gangen, men jeg har som regel noe liggende som jeg ser mer på som et prosjekt enn en bok.
![]() |
#19 |
Prematurmamma
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Jeg har ofte flere bøker liggende rundt som jeg leser sporadisk i. Innhaugfolket, Harry Potter og ymse andre titler ligger spredd rundt. Har en på badet, en på nattbordet, en i gangen (som jeg leser i når jeg skal ut å ta en røyk
![]() |
![]() |
#20 |
Dårlig husmor
|
![]() Sv: Hvor mange bøker leser du samtidig?Tidligere leste jeg på bussen, nå hører jeg podkast og strikker, så det ble en bok mindre. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|