|
Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
trøtt
|
![]() Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Anyone? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Jeg var på party hos en veninne . Kjøpte noen kluter til å vaske på badet med og en tørr mopp og en våt.
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Er det ikke det som selges på messer? |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Jeg er kjempefornøyd med mine mikrofiberkluter, riktignok ikke fra Enjo. Spesielt på glatte og blanke flater er de suverene.
![]() |
#5 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Jeg er superfornøyd! Har omtrent ikke brukt vaskemidler etter Enjo kom i hus, bortsett fra Zalo og bittelitt Klorin til kloring av klær. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
trøtt
|
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?
Jeg synes i grunnen det er ganske dyrt med 150,- kr for en klut og 250,- for en "hanske". |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
trøtt
|
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?
Godt å høre! |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Erfaren
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Det er dyrt men det er garanti på produktene i 4 år da. Og oftest holder de vel mye lenger. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
|
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Jeg har en enjoklut og har derfor ikke mye erfaring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Erfaren
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Holder ikke med 1 klut da, Hattifnatten |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
|
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Hva er det som gjør dem så veldig bra til våtvask da Smelt? |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Hva som gjør dem så bra? Nei, igjen, jeg er ikke forhandler, men var det ikke noe med antall fiber da tro (var det 22 fiber i Enjo, mot 4 i vanlige mikrofiber kluter tro, slik at de får med seg mye mere av dritten)? |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Erfaren
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Her er vel testen til TV2, http://pub.tv2.no/nettavisen/hjelper...icle476528.ece |
![]() |
![]() |
![]() |
#16 |
Det er bare en fase
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Erfaringer med Enjo mikrofiberkluter?Testene som utføres i samarbeid med TV2 hjelper deg gir jeg ikke mye for uansett, de legger alt for mye vekt på pris i forhold til kvalitet. Nå var heller ikke Enjo med. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|