Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-13, 23:26   #1
Skremmern
Ringskrømt

Skremmern sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Øst
Blogginnlegg: 3
Skremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme omSkremmern har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Pusse tennene? (Når gjør man det?)

Hatt mamma på besøk. Vi spiste frokost, jeg startet bakingen, og etter en times tid ble vannet stengt, hvorpå min mor utbryter "å nei, jeg som ikke har pusset tennene enda!"

Jeg pusser tennene med en gang jeg står opp. Marsj trøttekroppen inn på badet og tannkost i munn. Hvem fikser å vente til etter at man har spist? Som gjerne tar time-halvannen når man har fri. Jeg har også lest et sted at man skal pusse tennene FØR man spiser, men om det stemmer, vet jeg ikke, er uansett ikke derfor jeg gjør det.

Så når pusser du tennene om morgenen? Gidder ikke polle, vil mye heller ha svar og begrunnelser i tråden. Før eller etter mat? Med en gang du har stått opp, eller venter du litt (hvis du ikke spiser frokost, that is) og skiller du på dagene du skal på jobb og har fri?

Viktige spørgsmål dette her altså.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.