|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Pauset
|
![]() Susanne Sundfør - The BrothelJeg lastet den ned nå, og er så skuffa. Syntes den var dyster og kjedelig. Kanskje den blir bedre med litt arbeid (tvangslytting). |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Dukkar plutseleg opp ...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Susanne Sundfør -The BrothelEg elskar heile plata, og gler meg som eit barn til konsert i sommar. Det er sjølvsagt inga feelgood-plate, men grusom-vakker musikk som får meg til å tenke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Susanne Sundfør -The Brothel
Samme her.
![]() |
#4 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Susanne Sundfør -The BrothelJeg lastet ned ved en feiltakelse (ja, faktisk. Det er mulig.
![]() |
#5 |
i Morgentåkedalen
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Susanne Sundfør -The BrothelJeg synes den er sprikende. Det som er bra, er veldig, veldig bra. Det som ikke er bra, er både likelydende og likegyldig. I mine ører. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Bør lage seg en tittel selv
![]() Sv: Susanne Sundfør -The BrothelJeg sliter litt med den ja, ble litt skuffa. Prøver iherdig igjen og igjen og igjen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Pauset
|
![]() Sv: Susanne Sundfør -The BrothelJeg syntes det første albumet var kjempebra, men dette blir litt for sakralt for meg. Liker "It's all gone tomorrow" umiddelbart, men ellers så må den nok høres noen ganger.... Det er behagelig musikk da, men mer bakgrunnsmusikk så langt. Skal si i fra om noen uker... kan godt hende jeg digger den da. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Aktiv
Medlem siden: Mar 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Susanne Sundfør -The BrothelJeg får frysninger hver gang jeg hører den. Fantastisk nydelig!!
![]() |
#9 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Susanne Sundfør - The BrothelJeg likte ikke hele, nei. Skuffa over den jeg og. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
Aktiv
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sør-Trøndelag
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Susanne Sundfør - The BrothelJeg har ikke hørt hele albumet, men de sangene jeg har hørt synes jeg er nydelige.
![]() |
#11 |
New kid on the block
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Susanne Sundfør - The BrothelJeg klarer bare ikke hele SS.
![]() |
#12 |
...we have cookies
|
![]() Sv: Susanne Sundfør - The BrothelJeg har hørt deler av albumet via Wimp, og har flere ganger tenkt at jeg må da klare å høre gjennom hele. For jeg synes titellåten er utrolig flott. Men jeg klarer ikke. Og jeg vet ikke helt om jeg skal jobbe så mye med å like hele albumet heller. Jeg mener - jeg likte hele Mars Voltas Francis The Mute da jeg hørte den første gang, og DET er musikk som krever en del av lytteren. Dermed må jeg vel bare slå meg til ro med at The Brothel er musikk jeg liker i passe doser. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
intro
|
![]() Sv: Susanne Sundfør - The BrothelJeg har ikke hørt hele plata, men må bare si at de siste løsrevne linjene av tittellåta 'The Brothel' må være noe av det vakreste som er laget. Kunne hun ikke ha skrevet en hel sang på det viset?
![]() |
![]() |
#14 |
Pauset
|
![]() Sv: Susanne Sundfør - The BrothelOioi! JEG har startet denne tråden!! (Kilde: youtube.com) Syntes også den nye, Silicone Veil er dritbra. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Pauset
|
![]() Sv: Susanne Sundfør - The BrothelYour prelude... nydelig....(Fra Silicone veil). (Kilde: youtube.com) |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|