|
Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#4 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Daybead?Living har det (men det er vel der du har hentet bildet fra?) og Slettvoll har. Sistnevnte er grisedyr. Vi skal også ha en sånn og tror vi går for Living selv om Slettvoll sin er utrolig fin.
![]() |
#7 |
Ute på tur
|
![]() Sv: Daybead?
Hvis du vil ha med støtte på begge sider, så kan du sete sammen to av de som er på det øverste bildet. De finnes med kant på både høyre og venstre side.
![]() |
#10 |
lider av tastleksi
|
![]() Sv: Daybead?Jeg satt i den på Living på torsdag, og da håpet jeg egentlig at det var noe feil med den, for noe så skrekkelig er det lenge siden jeg har sittet/ligget i.
![]() |
#11 |
Sånn passe sane
|
Æsj, det var kjipt. Da må vi nok revurdere den.
![]() |
#12 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Daybead?Det går an å lage en slik av to Ektorp sjeselonger fra IKEA.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Bør lage seg en tittel selv
|
![]() Sv: Daybead?Noen som har erfaring med denne fra Living: http://www.living.no/newsread/produc...1.aspx?id=4149 |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Sånn passe sane
|
![]() Sv: Daybead?Har du kjøpt noe Trixie?
Dette kunne jo vært en løsning, men ser for meg at det blir litt kjipt med den gropen i midten.. Hvis man skal ha barn og "sånt" oppi der så faller de vel ratt nedi.
![]() |
#15 |
Panzerekstremfeminist
|
Man får kjøpt sånn dings som holder dem sammen på Ikea - en slik som brukes til å holde hjørnesofamoduler sammen.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|