Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vad tycks?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 11-03-14, 10:02   #1
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 23
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Vad tycks?

Vi skal legge ut bolig for salg og fotografen kommer onsdag. Har forsøkt å knipse noen iPhone-bilder, og trenger litt innspill til om jeg bør stæsje mere?

Vedlagte bilder
Filtype: jpg l6 (1).JPG (85,4 KB, 239 visninger)
Filtype: jpg l6 (6).JPG (85,8 KB, 215 visninger)
Filtype: jpg l6 (7).JPG (139,3 KB, 236 visninger)
Filtype: jpg l6 (8).JPG (106,6 KB, 218 visninger)
Filtype: jpg l6 (9).JPG (97,5 KB, 226 visninger)
Gammel 11-03-14, 10:03   #2
Observatøren

Observatøren sin avatar

Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vad tycks?

Flere

Vedlagte bilder
Filtype: jpg l6 (10).JPG (89,7 KB, 122 visninger)
Filtype: jpg l6 (11).JPG (96,8 KB, 147 visninger)
Filtype: jpg l6 (12).JPG (80,3 KB, 138 visninger)
Filtype: jpg l6 (13).JPG (91,2 KB, 138 visninger)
Filtype: jpg l6 (14).JPG (64,1 KB, 147 visninger)
Gammel 11-03-14, 10:03   #3
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Og til slutt.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg l6 (15).JPG (86,6 KB, 117 visninger)
Filtype: jpg l6 (17).JPG (80,8 KB, 103 visninger)
Filtype: jpg l6 (19).JPG (81,8 KB, 127 visninger)
Filtype: jpg l6 (18).JPG (80,5 KB, 111 visninger)
Filtype: jpg l6 (20).JPG (94,8 KB, 125 visninger)
Gammel 11-03-14, 10:05   #4
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Bør jeg fjerne de to stolene på endene av spisebordet? Ikea-poser osv er borte. Litt mer stæsj på kjøkkenbenken?

Det kommer en kaffemaskin og et etasjefat med boller.

Gammel 11-03-14, 10:10   #5
apan
I mål

apan sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noe frukt kanskje? Grønne epler er jo ganske friskt. Tulipaner?
Jeg kan ikke dette egentlig?

(Hvor er dette hen egentlig, kan jeg spørre om det? Prøvde kjenne meg igjen på bildet)

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-14, 10:12   #6
Kanina
Sviiisj!!

Kanina sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Blogginnlegg: 841
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Ja, ta bort de to ende-stolene! Sett frem litt lyslykter med levende lys, og gjerne tulipaner! Synes kanskje det ser litt blasst ut som førsteinntrykk, men det kan jo bedre seg betrakelig bare med at en fotograf med ordentlig utstyr tar bildene i stedet for iPhonen.

Kanina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-14, 10:13   #7
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

BLomster er nok en ide, ja, og litt frukt. Det er et barnerom også som jeg ikke har tatt bilde av. Der blir det en kurv med en bamse og noen leker, tenker jeg.

Gammel 11-03-14, 10:14   #8
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

Ja, ta bort de to ende-stolene! Sett frem litt lyslykter med levende lys, og gjerne tulipaner! Synes kanskje det ser litt blasst ut som førsteinntrykk, men det kan jo bedre seg betrakelig bare med at en fotograf med ordentlig utstyr tar bildene i stedet for iPhonen.

Lurt! iPhone i ettermiddagslys er ingen høydare, altså. Og så er det veldig nøytral fargeskala, i tv-stua er jeg veldig glad for at vi valgte turkis sofa, det mykner det hele opp. (Jeg ønsket hvite vinduskarmer, men på grunn av en diskusjon med vindusleverandøren ble de blærk-brune. )

Gammel 11-03-14, 10:15   #9
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Noe på veggen på soverommet?

Gammel 11-03-14, 10:16   #10
Bille
Sånn passe sane

Bille sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Jeg ville nok også brukt blomster. Jeg har hatt hvite liljer i stor vase på gulvet og i mindre vaser på bord, men her lurer jeg på noe med lit mer farge. Tulipaner er jo foreslått og er fint og stilrent. Et fat med knallgrønne epler på kjøkkenbenken eller i den bollen du har stående på spisestuebordet. Kanskje noen telys på baderomsbenken.

Det var kjempefint da!

Gammel 11-03-14, 10:34   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ville tatt vekk den boksen du har på kjøkkenbenken. Håndklærne på badet ville jeg tatt vekk for bildene, men lagt frem på visning.

Gammel 11-03-14, 10:44   #12
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Jeg ville fylt den skåla på spisestuebordet og etasjefatet på benken med frukt, men der ser jeg du allerede har fått tips. Orkideer gjør seg på badet, om det er et naturlig sted å sette en.

Gammel 11-03-14, 10:46   #13
Mira

Mira sin avatar

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Trondheim
Mira er populærMira er populærMira er populærMira er populærMira er populær
Standard

Rake grusen utenfor.
Fruktkurv på kjøkkenet.

Mira er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-14, 11:16   #14
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Først: Den fuglelampa i trappa

Jeg savner noe grønt/levende. Om det er tulipaner, frukt eller planter tror jeg er litt uviktig, men NOE bør være der, tenker jeg.

Gammel 11-03-14, 11:20   #15
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær

Medlem siden: Jan 2007
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Savner litt friske blomster, kanskje litt farger i form av frukt, lys, lysestaker.
Og så ville jeg hatt mer farge på håndkler på badet, kanskje samme fargenyanse på såpe, håndkler og lys.
Ser uansett ut som et flott hus!

Sist redigert av Guttemammis : 11-03-14 kl 19:39. Årsak: skriveleif
Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-14, 11:23   #16
Kaprifol
Kjernesnill

Kaprifol sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 89
Kaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de flesteKaprifol er kulere enn de fleste
Standard

Har du mulighet til å legge et teppe under lenestolen og fotskammelen, kanskje et avlangt teppe? Det vil skape en helhet der, en kosekrok som vil være tiltrekkende for mange.

Fake it 'til you make it
Kaprifol er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-14, 11:30   #17
Odelia

Odelia sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg ville også ha tatt bort stolene i enden av spisebordet. Og brukt en del levende blomster (gjerne kjøpt dem et par dager før slik at de får sprunget ut litt). Vanskelig å se lysforholdene ut fra bildene siden du har tatt i motlys, men om det er dunkelt ville jeg ha satt litt lamper rundt forbi for å få det litt lysere.

Spennende bolig du skal selge da!

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-14, 14:59   #18
Observatøren

Observatøren sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Mira, her.

Rake grusen utenfor.
Fruktkurv på kjøkkenet.

Godt tips!

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg ville tatt vekk den boksen du har på kjøkkenbenken. Håndklærne på badet ville jeg tatt vekk for bildene, men lagt frem på visning.

Ved siden av boksen kommer det kaffemaskin, oppi kommer det kapsler. Men kanskje ikke på bilder?

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Jeg ville fylt den skåla på spisestuebordet og etasjefatet på benken med frukt, men der ser jeg du allerede har fått tips. Orkideer gjør seg på badet, om det er et naturlig sted å sette en.

Orkideer er notert. Enig at litt farge gjør seg der.

Opprinnelig lagt inn av Bille, her.

Jeg ville nok også brukt blomster. Jeg har hatt hvite liljer i stor vase på gulvet og i mindre vaser på bord, men her lurer jeg på noe med lit mer farge. Tulipaner er jo foreslått og er fint og stilrent. Et fat med knallgrønne epler på kjøkkenbenken eller i den bollen du har stående på spisestuebordet. Kanskje noen telys på baderomsbenken.

Det var kjempefint da!

Skal plukke sammen noen vaser og litt lyslykter, hadde håpet på å få fikset litt mer i kveld. Takk!

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

Først: Den fuglelampa i trappa

Jeg savner noe grønt/levende. Om det er tulipaner, frukt eller planter tror jeg er litt uviktig, men NOE bør være der, tenker jeg.

Sant den fuglelampen er fin? Tar forbehold om den i prospektet, for den skal være med meg videre.
Skal se om jeg ikke får inn noen tulipaner, det er jo vårstemning ute!

Opprinnelig lagt inn av Guttemammis, her.

Savner litt friske blomster, kanskje litt farger i form av frukt, lys, lysestaker.
Og så ville jeg hatt mer farge på hånkler på badet, kanskje samme fargenyanse på såpe, hånkler og lys.
Ser uansett ut som et flott hus!

Takk! Synes det er veldig fint og litt synd at vi ikke skal bo her selv når vi har brukt så mye tid og krefter på det. Såpe var bra tips!

Opprinnelig lagt inn av Kaprifol, her.

Har du mulighet til å legge et teppe under lenestolen og fotskammelen, kanskje et avlangt teppe? Det vil skape en helhet der, en kosekrok som vil være tiltrekkende for mange.

Et lite fargerikt teppe kanskje, ja. Takk!

Opprinnelig lagt inn av Odelia, her.

Jeg ville også ha tatt bort stolene i enden av spisebordet. Og brukt en del levende blomster (gjerne kjøpt dem et par dager før slik at de får sprunget ut litt). Vanskelig å se lysforholdene ut fra bildene siden du har tatt i motlys, men om det er dunkelt ville jeg ha satt litt lamper rundt forbi for å få det litt lysere.

Spennende bolig du skal selge da!

Det er litt mørkt tak på bildene, men det er mye bedre (syns jeg) i virkeligheten og det begynte å bli skumt ute. Takk, har vært en del av livet vårt i snart 5år nå, føles nesten som en baby.

Takk for alle tips! Løper for å handle nå snart. Blir rart å legge det til salgs, har jobbet mye med dette.

Gammel 11-03-14, 15:09   #19
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Kanskje et brett med stemor hadde gjort seg utenfor? Det er rimelig, man klasjer en hel haug sammen, og tar det med seg når man går. Jeg velger alltid rene farger (bare blå, feks), men det er jo smak og behag. Det enkleste er å til og med hoppe over plantebiten, bare sette dem tett i tett i et litt dypt fat - et rimelig sinkfat eller noe.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-14, 15:20   #20
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 640
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Masse gode tips, litt "hygge" må inn, som i blomster og lys og sånn. Jeg ville også tatt bort noen av putene i sofaen, eller gruppert dem mer. Fint hus!

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:30.