|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Erfaren nok
|
![]() Dvaske pupper da?!DET ser jeg mye av!
![]() |
#2 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Det hender jeg surrer her hjemme uten BH, og av en eller annen grunn føler jeg meg litt småsluskete da.
![]() |
#3 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Syntes det er ekkelt å gå uten. Eneste som er ENDA verre er å gå i en som sitter dårlig, så man kjenner "dønningene" når man går. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Til tider hjulbeint
|
![]() Sv: Dvaske pupper da?!En bekjent gikk alltid uten BH og når man ser brystvortene dingle så vidt over beltet, ja da bør man si fra. Hun ser selv at det er mye penere med BH på lange pupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Telemark
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Jeg rusler også uten bh inne av og til.. men med en gang jeg skal ut døra må jeg ha en på. Mine pupper består ingen blyant-test og er dvaske som få. Slike som tanta mi kaller "u-landslefser". Ja, ja. Har nå 2 stk bh som jeg er fornøyd med, virkelig fornøyd og de vaskes og vaskes og vaskes stakkars. De er kjøpt på Filippinene og der fikk jeg sinnsyk god hjelp og en Triumfbh til under 100 lappen.. hehe.
![]() |
#8 |
er her
|
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Har alltid på meg bh når jeg er ute blant folk.
![]() |
#9 |
Tatt på
|
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Jeg er også en av de som kan ha puppene dinglende løs en sjelden gang hjemme, men BH'en kommer på så snart jeg tenker på at jeg skal ut eller det en sjelden gang kommer uventet besøk.
![]() |
#10 |
Aquarist
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Jeg hadde aldri hatt en bh på før jeg ventet førstemann, i en alder av 28 år måtte jeg ut på bh-markedet og handle. Ble utrolig mange bomkjøp men nå klarer jeg meg ikke uten. Er ekkelt å ha "de" dinglende løs. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Jeg har gått i mange feil bh`er før jeg gikk i spesialbutikk. Den jeg fant der koster ikke mer enn de på Cubus heller så
![]() |
#13 |
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Som jeg har sagt i en annen tråd:
![]() |
![]() |
#14 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Her rulles puppene opp og puttes i bh, ja |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Sær og kresen
![]() Sv: Dvaske pupper da?!
![]() |
#16 |
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() |
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Klarer ikke å gå uten bh...klamt,varmt og for meg ekkelt. Men det er jo siden jeg har lange feite pupper. |
![]() |
![]() |
![]() |
#17 |
Slow reader
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Livet er best når jeg kan fly rundt uten bh. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Alltid BH her også. Og helt enig med banana, de aller fleste bruker BH som er for store rundt ryggen. Det eneste som funker er å gå til en kyndig person i undertøyssjappe. Er du heldig(ere enn meg), passer du en str. som er lett tilgjengelig i billigmerker også, så da er det bare å trave tilbake til HM.
![]() |
#19 |
Sliter med tastaturet
![]() Sv: Dvaske pupper da?!Alltid med. Jeg synes også det er vanskelig å finne gode BH'er, og vet faktisk ikke om noen undertøysspesialist (som ikke retter seg utelukkende til damer over 70) her i området. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Dvaske pupper da?!
I nøden kan man få med seg en god venninne og få henne til å måle ryggen og puppene ordentlig. Str. skal være lik omkretsen under brystene (IKKE opp på skulderbladene), og cupen er avhengig av differansen mellom omkretsen på puppene og under. Jeg husker ikke helt tallene, men det er nok enkelt å google seg til. :lat:
![]() |
|
|