|
Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Støvball..I lunchen ble det snakk om gressklipperrobot og støvsugerrobot. Det er visst to som har sånn støvsugerrobot. Og de er fornøyd med den.
![]() |
#2 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Støvball..Jeg har noe slik fra Claes Ohlsson. Synes filteret blir fort fullt, og da legger den igjen støv. Kan ikke være i rom med tepper. Hendte jeg satte den på på soverommet der vi bodde før, tok greit under sengen, men ingen superhøjdare.
![]() |
#3 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvball..Jeg har også en sånn. Den erstatter ikke en støvsuger, men helt greit for å holde unna det verste støvet på soverommet. På den annen side bruker jeg oftere å moppe med en tørrmopp, hvis jeg ikke gidder å dra frem støvsugeren. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
Tja...
![]() Sv: Støvball..Vi har en sånn håndstøvsuger som jeg går over kjøkken og gang/hall sånn i full fart ganske ofte ila uka så kanskje jeg bruker den på samme måte som han på jobben bruker denne støvballen på...
![]() |
#6 |
Tja...
![]() Sv: Støvball..Fant ikke noe på Biltema men på Claes.
![]() |
#7 |
Librocubicularist
|
![]() Sv: Støvball..Eg jobba i ein butikk som solgte slike ("robomopp" heitte dei), då eg studerte, og vi fekk samtlige i retur. Så eg har ikkje trua.
![]() |
![]() |
#8 |
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() Sv: Støvball..GinaK; det er den vi har. Tar som sagt støv, men ikke smuler og slikt. Akkurat nå har jeg ikke noe rom den egner seg for, siden vi har tepper de fleste steder og ingen senger den kan gå under. Til rom med senger og uten tepper er det ok - men ikke superduper, siden den ikke håndterer særlig mye støv.
![]() |
#9 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvball..Vår robotstøvsuger nr.2 tok kvelden for et par uker siden ca. et halvt år etter at garanti utgikk.De skal ha 2.000,- for å fikse hjulet. Det samme skjedde på den forrige så nå spørs det om vi gidder å investere i ny. Vi har endel terskler og den kjørte seg gjerne fast der. |
![]() |
![]() |
![]() |
#10 |
kissable
Medlem siden: Feb 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Støvball..Jeg må ha en støvball, kjenner jeg!
![]() |
|
|