Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Husmorskole

Støvball..

Husmorskole Det finnes et hav av gode tips til hvordan få ting til å fungere bedre. Her kan man spørre, dele og få gode råd av hverandre.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-03-13, 14:42   #1
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Støvball..

I lunchen ble det snakk om gressklipperrobot og støvsugerrobot. Det er visst to som har sånn støvsugerrobot. Og de er fornøyd med den.
Så var det en som hadde en sånn ball med et filter på som går rundt i huset av seg selv. Den drar med seg støv rundt og skyfler visstnok smuler inn mot listene..

Han er nok ikke så involvert i bruken for han visste ikke så mye mer... men de har hatt den i 5 år og er strålende fornøyd.
Det hørtes jo supert ut.
Han mente den var kjøpt på Biltema, faktisk.
Nå har jeg søkt på alt tenkelig som jeg kommer på på Biltema sin nettside men finner ikke sånn ball.

Noen som vet hva jeg mener?

Gammel 20-03-13, 14:50   #2
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Støvball..

Jeg har noe slik fra Claes Ohlsson. Synes filteret blir fort fullt, og da legger den igjen støv. Kan ikke være i rom med tepper. Hendte jeg satte den på på soverommet der vi bodde før, tok greit under sengen, men ingen superhøjdare.

Gammel 20-03-13, 15:50   #3
tjolahopp
Erfaren

Medlem siden: Nov 2011
tjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smarttjolahopp imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg har også en sånn. Den erstatter ikke en støvsuger, men helt greit for å holde unna det verste støvet på soverommet. På den annen side bruker jeg oftere å moppe med en tørrmopp, hvis jeg ikke gidder å dra frem støvsugeren.

Vi har tepper i stuen så der kan den ikke brukes, og på kjøkkenet får den neppe med seg alt av smuler. Jeg har riktig nok ikke forsøkt.

tjolahopp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 17:22   #4
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Vi har en sånn håndstøvsuger som jeg går over kjøkken og gang/hall sånn i full fart ganske ofte ila uka så kanskje jeg bruker den på samme måte som han på jobben bruker denne støvballen på...

Gammel 20-03-13, 17:48   #5
Robyn
⭐️⭐️⭐️

Robyn sin avatar

Medlem siden: Oct 2008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har link til en støvball?

-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 19:29   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Standard

Fant ikke noe på Biltema men på Claes.
Tror det er denne

http://www.clasohlson.com/no/Rengjør...n,/Pr347393000

Gammel 20-03-13, 19:58   #7
nokon
Librocubicularist

nokon sin avatar

Medlem siden: Dec 2011
Blogginnlegg: 175
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Eg jobba i ein butikk som solgte slike ("robomopp" heitte dei), då eg studerte, og vi fekk samtlige i retur. Så eg har ikkje trua.

Vi investerte i robotstøvsugar rett før jul og det var ein veldig god investering.

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 20:18   #8
Pelle
Unik

Pelle sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

GinaK; det er den vi har. Tar som sagt støv, men ikke smuler og slikt. Akkurat nå har jeg ikke noe rom den egner seg for, siden vi har tepper de fleste steder og ingen senger den kan gå under. Til rom med senger og uten tepper er det ok - men ikke superduper, siden den ikke håndterer særlig mye støv.

Gammel 20-03-13, 21:16   #9
Mamari
Med nebb og klør

Mamari sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Mamari er populærMamari er populærMamari er populær
Standard

Vår robotstøvsuger nr.2 tok kvelden for et par uker siden ca. et halvt år etter at garanti utgikk.De skal ha 2.000,- for å fikse hjulet. Det samme skjedde på den forrige så nå spørs det om vi gidder å investere i ny. Vi har endel terskler og den kjørte seg gjerne fast der.

Mamari er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-03-13, 21:36   #10
Hot Lips
kissable

Hot Lips sin avatar

Medlem siden: Feb 2010
Hot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt liktHot Lips er virkelig godt likt
Standard

Jeg må ha en støvball, kjenner jeg!

Hot Lips er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:06.