|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Bleiekake - vanskelig å lage?En vennine strikka et kjempefint sett til babyen vår og nå er det hun som skal til å føde og jeg vil gjerne gi henne noe enn "bare" klær tilbake. Jeg er ikke handy av meg så å sy eller strikke noe er bare å glemme, men tror jeg skal få til å lage en bleiekake, eller???
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Bleiekake - vanskelig å lage?Jeg føler meg litt som Mr Weasley når han spør Harry om hva den nøyaktige funksjonen til en gummiand er men, hva er egentlig den nøyaktige funksjonen tilen bleiekake?
![]() |
#4 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Bleiekake - vanskelig å lage?Er det en kake som skal se ut som en bleie?? Urk.
![]() |
#6 |
Tøff
|
![]() Sv: Bleiekake - vanskelig å lage?
Åh, takk! Jeg trodde det var bare meg. "Bleiekake", tenker jeg "gøsj så ekkelt." |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
|
![]() Sv: Bleiekake - vanskelig å lage?Jeg er en sånn kjiping som håper jeg "bare" får klær hvis jeg får flere barn, eller i det minste får bleiene i orginalforpakning så jeg kan oppbevare dem praktisk.
![]() |
![]() |
#8 |
Tøff
|
![]() Sv: Bleiekake - vanskelig å lage? |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Kakemonster
|
![]() Sv: Bleiekake - vanskelig å lage?Nei, det er en masse bleier, rullet sammen en og en, og satt sammen slik at det ser ut som en kake. Den pyntes med smokker, babysokker og annet nyttig småplukk.
![]() |
#10 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Bleiekake - vanskelig å lage?
![]() |
#12 |
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
![]() Sv: Bleiekake - vanskelig å lage?Den andre varianten. Sist redigert av MokkMokk : 08-01-15 kl 10:38. |
![]() |
![]() |
![]() |
#13 |
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() |
![]() Sv: Bleiekake - vanskelig å lage?Da er den nesten ferdig og jeg er fornøyd med resultatet
![]() |
|
|