|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Hjelp! svensk AppStoreIphonen til husets tiåring har plutselig svensk AppStore som default. Hvordan får vi endret det?
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
-
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! svensk AppStoreAppstore følger kontoen som er logget inn, så dette høres merkelig ut. Har dere prøvd å logge ut (Innstillinger - iTunes & AppStore; velg ID øverst og logg ut), og så logge inn igjen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hjelp! svensk AppStoreDet samme skjedde hos sønnen min da jeg trykket på relaterte apper til Gubben og katten. Det fikset seg med å logge ut, restarte og logge inn igjen.
![]() |
#4 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hjelp! svensk AppStoreTusen takk, det skal prøves når hun står opp i morgen. Vi synes også at dette er rart, og har spekulert i om det er de siste dagers overdrevne inntak av svenskkjøpt påskesnop som erw grunnen til at dette skjedde.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! svensk AppStore
|
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Skinner
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hjelp! svensk AppStoreInnstillinger - iTunes og Appstore - logg på konto og bytt land.
![]() |
#7 |
fri
|
![]() Sv: Hjelp! svensk AppStoreJeg klarte å komme inn på den franske AppStore etter å å klikket på en lenke til en fransk sang jeg hadde lyst til å høre på Facebook. Og vips fikk jeg ikke lov til noe. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|