|
HPs vevstove Forum for datasnakk. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
rakkarpus
|
![]() Hvordan slette forslag i rullegardina i Google Chrome?Når jeg skriver feks en a i menylinja i Google Chrome kommer det opp forslag til sider jeg har søkt på i det siste som begynner på a.
![]() |
#2 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan slette forslag i rullegardina i Google Chrome?Hadde selvfølgelig ikke Chrom på denne pcen. Men på firefox kan man når gardinen kommer opp ta piltasten ned og så slette. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan slette forslag i rullegardina i Google Chrome?Hvis du trykker ctrl + shift +del så kommer det opp valg for å slette nettleserloggen, hvertfall. Hvis du ikke vil slette hele loggen, så vet jeg ikke.
![]() |
#4 |
Kan tituleres
Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan slette forslag i rullegardina i Google Chrome?Hvis du trykker på den knappen til høyre for adresselinja som har tre streker, så velger innstillinger fra rullegardina, og så 'vis avanserte innstillinger' helt nederst, så kan du slå av forslag. Men jeg er ikke sikker på om det sletter loggen av hva man har søkt på fra før.
![]() |
|
|