|
Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Superduperaktiv
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() |
![]() Hvordan lager du grønnsakssuppe?Jeg har lyst å lage em grønnsakssuppe som er mild og god som ungene kan like! |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jan 2011
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan lager du grønnsakssuppe?Vanligvis skjærer jeg bare opp div. rotgrønnsaker, paprika, stangselleri og purreløk pluss evt. kjøtt eller pølser. Og så syns jeg det er godt å ha byggris eller linser oppi, da blir det mer mettende. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hvordan lager du grønnsakssuppe?Gulrot, kålrot, kål og løk. Jeg syns det høres lite ut, men kommer ikke på hva annet jeg har hatt i.
![]() |
#4 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hvordan lager du grønnsakssuppe?Legge litt byggryn i bløt kvelden i forveien.
![]() |
#5 |
passe nerd
Medlem siden: Sep 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan lager du grønnsakssuppe?Skal jeg lage fra bunnen av gjør jeg omtrent slik:
![]() |
#6 |
Lengter etter sola
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvordan lager du grønnsakssuppe?Frossen lapskausblanding. Væskemengden avgjør om det blir suppe eller lapskaus. Buljong og pølse/kjøttboller. Enkelt og greit.
![]() |
|
|