|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Fornebu denne ukenMener bestemt det er en hel liten gjeng her inne som jobber på Fornebu. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Står på egne ben
![]() Sv: Fornebu denne ukenDet er en egen tråd her inne som heter Justin Bieber mener jeg å huske at jeg har vært innom. Der står alt sånt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
|
![]() Sv: Fornebu denne ukenDet skal ha bli sendt ut et nabovarsel hvor dette står: |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
Står på egne ben
![]() Sv: Fornebu denne ukenAhh, det er kanskje ikke på konsterten du skal ha info om, men på jobb eller noe annet der den dagen som ikke har med konsterten å gjøre. Divine sa vel i den andre tråden at de ble frarådet å dra på jobb den dagen og heller ha hjemmekontor. |
![]() |
![]() |
![]() |
#6 |
Erfaren
Medlem siden: May 2011
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fornebu denne uken
Så de har anbefalt hjemmekontor altså? Veldig spent på hvordan det egentlig slår ut. Må vel ihvertfall satse på å reise tidlig for å rekke barnehagen. Var jo litt småkaos i forbindelse med "Sjøen for alle" også.
![]() |
#7 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Fornebu denne ukenTakk, Mav, det var det jeg så etter. |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
Men først, kaffe!
![]() Sv: Fornebu denne ukenElisabet: Mannen min har meldt seg frivillig til å følge jenta vår på konsert på kvelden, så den biten har jeg tenkt å la være helt opp til han. Heldige, heldige meg. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Textrovert
|
![]() Sv: Fornebu denne ukenVi har gått det nabovarslet Maverick viser til pluss en intern oppfordring om å ha hjemmekontor om mulig og å ikke avholde møter som folk må komme inn utenfra for.
![]() |
#10 |
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Fornebu denne ukenLurer på om lillesøster skal få skippe svømmekurset denne uka. Blir vel umulig å komme seg til Hundsund svømmehall denne uka. Kjenner at jeg er litt irritert over at det ikke finnes andre veier å komme seg forbi Telenor Arena for de som ikke skal på disse konsertene.
![]() |
|
|