Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Om du skulle velge giftering nå

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-04-13, 12:06   #1
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.435
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Om du skulle velge giftering nå

Hvordan skulle den se ut?

Skulle den være annerledes enn den du ev. har?

Jeg har tenkt på det noen ganger, jeg er ikke misfornøyd med den/de (har forlovelsesring også) som i har, men tror trossalt at jeg hadde valgt noe annet nå. Det er 13 år siden vi giftet oss og det er 17 siden vi forlovet oss. I tillegg så bruker jeg mer hvitt gull/sølv nå enn da.


Sist redigert av Pelen : 13-04-13 kl 12:21.
Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 12:18   #2
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.889
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Vi har 3 mm brede ringer i gult gull fra forlovelsen for 17 år siden. Skulle vi ha valgt nå, hadde det nok blitt 2,5 mm brede ringer i hvitt gull - noe vi ikke fant den gangen. En delårsak til at vi ikke lette så veldig kraftig, er at svigerforeldrene mine har nøyaktig slike ringer, så det føltes litt som herming.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 12:20   #3
Strutsen
TittelTøs
 
Strutsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Urban sunnmøring
Innlegg: 2.822
Blogginnlegg: 36
Strutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt avStrutsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Ja, jeg hadde valgt hvitt gull fremfor den jeg har i gull nå. Jeg er ikke en "gull-person", så derfor hadde jeg valgt annerledes nå. Den gang (for snart 13 år siden) hadde liksom "alle" gull.

Den jeg har nå er enkel, med en diamant i. Skulle jeg valgt nå, ville jeg også valgt noe enkelt. Ala denne:

Strutsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 12:25   #4
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.210
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Vi har i matt hvitt gull, ikke sikker på bredden men tipper 4 mm. Jeg syns fortsatt den er fin, men ville kanskje valgt en blank i dag.

Jeg bruker svært sjelden gult gull på noe som helst, så det var et naturlig valg med hvitt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 13:04   #5
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Jeg hadde valgt samme som i dag: en ganske markert, "firkantet" alliansering i hvitt gull, men én diamant. Men jeg hadde kjøpt den et nummer større ...

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 13:14   #6
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.251
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Vi fikk lagd en forhodsvis bred ring i børstet gult gull da vi giftet oss for snart 11 år siden. Vi hadde valgt den samme om vi skulle valgt i dag. Både mannen og jeg syns gifteringer i gult gull er finest.

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 13:17   #7
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Jeg ville valgt disse:

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 13:19   #8
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.861
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Jeg ville ha valgt den samme. Gult gull, ganske smal, helt glatt.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 13:35   #9
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.513
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Jeg ville ha valgt den samme. Skulle bare mangle, det er bare litt over et halvt år siden. Litt tidlig å angre. Forlovelsesring har jeg ikke.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 13:51   #10
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

...så hadde jeg valgt Nenne sin.

Min er i gult gull og glatt, men litt for bred til å kle mine fingre. Jeg hadde ikke øye for sånt for 10 år siden, men nå ser jeg det veldig godt. Nå har jeg den forresten i kjede rundt halsen for den er blitt alt for stor. Kanskje jeg kan få den smalere i samme slengen som jeg tar den inn?

  Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 13:51   #11
Frøydis
stoffavhengig
 
Frøydis sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 7.075
Frøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de flesteFrøydis er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Jeg hadde lyst på de over her da vi forlova oss, men de er dyre, så vi valgte noen enklere og rimeligere i gult og hvitt gull.

__________________
jan '09 og nov '11
Frøydis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 13:54   #12
Storm
En som trener
 
Storm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.656
Blogginnlegg: 145
Storm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme omStorm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Er ikke gult gull et sterkere, internasjonalt "jeg er gift"-symbol? Ikke at det nødvendigvis er viktig, men. Jeg/vi hadde enkle gullringer da vi giftet oss for 11 år siden. Om jeg gifter meg igjen en gang, vil jeg kanskje ønske å ha en diamant et sted?

Storm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 13:55   #13
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.938
Blogginnlegg: 78
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Vi har veldig tradisjonelle, ganske brede, ringer i gult gull. For meg er det veldig riktig og jeg er like glad i den ringen som jeg var for 16 år siden. Mannen har vokst fra sin, så han bruker den ikke lenger.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 14:02   #14
Hondacrv
Gå heim, kyss din kvardag
 
Hondacrv sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 13.078
Hondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de flesteHondacrv er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Jeg hadde muligens valgt hvitt nå, men er særs nøgd med de vi har: hvitt gull innerst, gull ytterst, med en liten diamant i min. Den er vakker, unik og tidløs.

__________________
05
Hondacrv er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 14:04   #15
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.254
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Jeg ville valgt akkurat den samme. Den er perfekt. En akkurat passe bred ring i gult gull, litt mer firkantet i avrundingen enn det som er vanlig, men ikke med noen skarp kant.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 14:08   #16
Che
Har tro på forbedring
 
Che sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Innlegg: 26.700
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Jeg liker godt ringene våre. Hvitt gull, ikke buet. Jeg har diamant i spenn. I midten av ringen er den mattslipt og den er blank ytterst. Det eneste som er dumt er at den raskt blir matt og da ser jo hvitt gull litt ut som en sliten sølvring

__________________
Min signatur
Che er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 14:55   #17
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.984
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Hadde valgt samme igjen - uten tvil



Forlovelsesringen min ville jeg heller ikke endret noe på. Ganske så lik denne:

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 14:57   #18
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.847
Blogginnlegg: 215
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Vi hadde nok valgt ganske likt. Helt enkle, men nokså brede gullringer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 15:26   #19
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.495
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Jeg hadde kanskje valgt en som er litt bredere, den jeg har nå er 3,5 mm bred. Men fortsatt gult gull og fortsatt avrundet på kantene.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-04-13, 15:40   #20
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Om du skulle velge giftering nå

Jeg tror ikke jeg hadde vært så langt unna å velge det samme, men mulig jeg hadde gått for hvitt gull fremfor gult gull, selv om jeg har en forestilling om at gifteringen skal være i gult gull - sånn egentlig.

Vi har mellombrede ringer i gult gull med striper, helt enkle altså. Ingen steiner eller noe.

Forlovelsesringen min hadde jeg ikke bytta mot noe!!

Gifteringene ligner disse, bare i gult gull og uten diamant:


Forlovelsesringen min er i hvitt gull med 21 små diamanter, ligner denne, men diamantene sitter tettere og den er ikke like bred hele veien:


Det er 12 år siden jeg forlovet meg, 7 år siden bryllupet.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no