|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)La ut en trillingvogn til 1500 på finn.no i går. Den er riktignok godt brukt, men fungerer helt som den skal og det følger med regntrekk så det er absolutt ingen upris (man finner sjelden trillingvogner til salgs og i alle fall ikke i den prisklassen). |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
prokrastinator
Medlem siden: Feb 2009
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)"Beklager, vi ønsker kontant oppgjør når vognen hentes. Si fra om dere fremdeles er interessert."
![]() |
#5 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Jeg kan forstå det som at de betaler OG henter i slutten av mnd? Du sender et svar hvor du får klarhet i hva de mente og hvor du samtidig informerer om at du ønsker kontant betaling ved henting - og at du kan ta kontakt/de kan kjøpe den hvis den ikke er solgt innen den tid.
![]() |
#6 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Selger til førstemann som kommer med pengene. Og at du tar kontakt i slutten av mnd om den da ikke er solgt.
![]() |
#7 |
ej ikke møjkets heije
|
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Jeg har brent meg på å være snill på finn før. Nå er eneste regel: varen går til første person som henter og gir meg penger.
![]() |
![]() |
#8 |
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)
Herlighet, her har jeg lest at de vil hente den nå Sist redigert av Odelia : 17-04-13 kl 11:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
www.bomulls.no
|
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)
Ja, altså - ikke vet jeg, det er bare en tanke, for det kan jo virke som om den som skriver er ikke særlig god på og/å eller rettskriving i det hele tatt, hvis det du har skrevet er korrekt gjengivelse. Få klarhet i det ja og si at dere ønsker den bort ASAP; førstemann til mølla.
![]() |
#10 |
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Ja, det jeg siterte var korrekt gjengivelse. Jeg svarte at jeg hadde forståelse for problemstillingen, men at vi ikke vil risikere å stå uten kjøpere og at vi heller kunne ta kontakt om den ikke er solgt i slutten av måneden. Akkurat slik dere sa (takk!). |
![]() |
![]() |
![]() |
#11 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Det er mye rart.
![]() |
#12 |
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Det er mye sleipinger på Finn.no så dårlig samvittighet ville jeg ikke hatt. Det er mange som prøver å snike til seg varer som de ikke akter å betale, så jeg hadde aldri solgt noe før de sto der med pengene.
![]() |
#13 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Himmel GinaK.... |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Har hatt opprydding og solgt unna både babyklær, barneutstyr og møbler. Og ja, det er utrolig mange snodige folk man kommer borti. Det som irriterer meg voldsomt er de som ikke dukker opp etter avtale! |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Jeg hadde nok ikke holdt den av til slutten av måneden. Først til mølla, sier nå jeg.
![]() |
#16 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Ja, først til mølla. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
⭐️⭐️⭐️
|
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Min søster har solgt litt på Finn, og hennes erfaringer tilsier at førstemann til å hente og kontant oppgjør ved overlevering er beste deal. Det er mye rare folk der ute.
![]() |
#19 |
Med nebb og klør
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)Jeg fikk faktisk en slags trusselmail, en ganske lang en også etter en annonse på Finn hvor jeg skulle selge tre plagg av dyrere merke. Jeg fikk klar beskjed om at hun skulle rapportere annonsen min for jeg kunne ikke ta slike priser. jeje. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Licence to thrill
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
![]() Sv: Hva svarer man på sånt? (Rar henvendelse fra kjøper på finn.no)...det er så mange useriøse der ute at jeg har helt gitt opp både "å sende flere bilder" og å holde av. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|