Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

17. maiklær for 6-åringen

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-04-13, 09:09   #1
Chablis
Drømmer

Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

17. maiklær for 6-åringen

Poden vil ikke ha festdrakt i år , dress utgår også. Han vil gjerne være litt kul, samtidig som han liker å pynte seg med skjorte og slips.
Vi trenger derfor litt tips sånn at jeg vet hvilke butikker vi skal i dra i når vi skal på handlerunde.

Hva skal barna deres ha?

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 09:33   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: 17.-maiklær for 6-åringen

Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror kanskje det blir dresser. Et annet alternativ er festdrakt til lillebror og dress til storebror. Om jeg ikke finner noen kule dongeribukser og en fin genser til.
Jeg tror jeg skal spørre dem hva de har lyst på.

Gammel 14-04-13, 09:39   #3
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Mine gutter vil gå med dress. De har brukt det nesten alle 17mai'er. Kjøpes på Linex, Cubus ol.

Gammel 14-04-13, 09:42   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I fjor fikk storebror være med å kjøpe. Han endte opp med rød bukse, rødt slips, gråstripete skjorte, grå strikkejakke og sølvsko. Han var veldig fin - og det ble ganske billig i all den tid at alt kom fra HM. I år skal jeg overtale han til dressjakke - det er kult, synes jeg.

Gammel 14-04-13, 09:42   #5
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Hva med en skikkelig fargerik bukse og dressjakke?
Lillebror falt skikkelig for en knall gul bukse på H&M i går. Hadde ikke str så da ble det knall grønn i steden.

Gammel 14-04-13, 09:50   #6
Chablis
Drømmer

Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Che, her.

I fjor fikk storebror være med å kjøpe. Han endte opp med rød bukse, rødt slips, gråstripete skjorte, grå strikkejakke og sølvsko. Han var veldig fin - og det ble ganske billig i all den tid at alt kom fra HM. I år skal jeg overtale han til dressjakke - det er kult, synes jeg.

Ja det er nok noe sånt det blir, poden er glad i bukser i forskjellige farger. Jeg ser for meg chinos, skjorte og jakke tror jeg. Om det ikke kommer noen andre tips poden faller for.

Gammel 14-04-13, 09:51   #7
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Zara kan ha en del og, egentlig.

Gammel 14-04-13, 09:53   #8
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns NameIt har mye fint til gutter.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-04-13, 10:01   #9
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Min er jo nokså mye yngre en din, men jeg ser for meg at han skal ha en ny, tøff, mørk finere dongeribukse, skjorte, mørkeblå strikkejakke og så jakke over og så blir det nok de nye joggeskoene. Fargene er rødt, hvitt og blått. Mulig det blir rød bukse fra H&M i stedet, får se hva han selv sier. Vi har alt i hus så null problem.

Sist redigert av millact : 14-04-13 kl 13:27.
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-04-13, 19:11   #10
Chablis
Drømmer

Standard

Noen som har sett noen fine cardigans? Helst mørkeblå.

Gammel 25-04-13, 19:11   #11
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Jeg syns NameIt har mye fint til gutter.

Takk.
Ser butikken her vi bor ikke har så godt utvalg, men i nettbutikken var det mye fint.

Gammel 25-04-13, 19:18   #12
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg synes ikke dongeribukse, samme hvor fin, er fint nok til 17. mai...

Poden på 7,5 år skal ha festdrakt i år, men han sier han vil ha dress til neste år. Det må vi uansett kjøpe til sommeren, for da skal vi i bryllup.

Gammel 25-04-13, 19:20   #13
Chablis
Drømmer

Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg synes ikke dongeribukse, samme hvor fin, er fint nok til 17. mai...

.

Da er vi to som synes det.

Gammel 25-04-13, 20:19   #14
millact

millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Noen som har sett noen fine cardigans? Helst mørkeblå.

Vi har en mørkeblå, tynn fra Jean Paul.

Gammel 25-04-13, 22:45   #15
isola
Kakemonster

isola sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Pen bukse (enig i at det ikke skal være jeans), skjorte med eller uten slips og v-genser eller vest utenpå?

Gammel 25-04-13, 22:56   #16
star
bits and pieces

star sin avatar

Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Minsten har Selbu strikkesett (nikkers, jakke og lue) som fortsatt passer.
Eldste skal ha dress. Kjøpte to stykker på bruktmarked og jeg har tenkt å få på han den brunstripete for den var knalltøff. I fjor hadde han penbukse, hvit skjorte, slips og dressjakke.

Gammel 27-04-13, 21:48   #17
Geitrams

Medlem siden: Jun 2009
Geitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populærGeitrams er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av isola, her.

Pen bukse (enig i at det ikke skal være jeans), skjorte med eller uten slips og v-genser eller vest utenpå?

Det liker min 5,5-åring å pynte seg i. Han har imidlertid samtykket til festdrakt i år også. Men sånn ellers går det i ovennevnte plagg til fest/jul.

Geitrams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 21:58   #18
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Seksåringen fikk kul bukse, skjorte og jakke til jul, og han er fast bestemt på at dette er 17. maistasen for i år. Jeg hadde tenkt å kjøpe noe mer sommerlig, men gidder ikke, siden han selv synes han er skikkelig fin i juletøyet.

Kaija er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 27-04-13, 22:00   #19
Chablis
Drømmer

Standard

Jeg fant en fin vest på nameit i dag og tror muligens det blir den samen med bukse i samme farge og en hvit skjorte.

Gammel 27-04-13, 22:03   #20
millact

Standard

Jeg kunne ønske at min ville ha festdrakt, men det vil han ikke så da utgår det. Det blir nok den røde buksen, for den liker han så godt.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:42.