|
Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Drømmer
|
![]() 17. maiklær for 6-åringenPoden vil ikke ha festdrakt i år , dress utgår også. Han vil gjerne være litt kul, samtidig som han liker å pynte seg med skjorte og slips. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringenJeg er ikke helt sikker, men jeg tror kanskje det blir dresser. Et annet alternativ er festdrakt til lillebror og dress til storebror. Om jeg ikke finner noen kule dongeribukser og en fin genser til.
![]() |
#3 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringenMine gutter vil gå med dress. De har brukt det nesten alle 17mai'er. Kjøpes på Linex, Cubus ol.
![]() |
#4 |
Har tro på forbedring
|
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringenI fjor fikk storebror være med å kjøpe. Han endte opp med rød bukse, rødt slips, gråstripete skjorte, grå strikkejakke og sølvsko. Han var veldig fin - og det ble ganske billig i all den tid at alt kom fra HM. I år skal jeg overtale han til dressjakke - det er kult, synes jeg.
![]() |
#5 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringenHva med en skikkelig fargerik bukse og dressjakke?
![]() |
#6 |
Drømmer
|
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringen
|
![]() |
![]() |
![]() |
#9 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringenMin er jo nokså mye yngre en din, men jeg ser for meg at han skal ha en ny, tøff, mørk finere dongeribukse, skjorte, mørkeblå strikkejakke og så jakke over og så blir det nok de nye joggeskoene. Fargene er rødt, hvitt og blått. Mulig det blir rød bukse fra H&M i stedet, får se hva han selv sier. Vi har alt i hus så null problem.
05 og 08 Sist redigert av millact : 14-04-13 kl 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#12 |
Personlig pessimist
|
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringenJeg synes ikke dongeribukse, samme hvor fin, er fint nok til 17. mai...
![]() |
![]() |
#16 |
bits and pieces
|
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringenMinsten har Selbu strikkesett (nikkers, jakke og lue) som fortsatt passer.
![]() |
![]() |
#17 |
Medlem siden: Jun 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringen
Det liker min 5,5-åring å pynte seg i. Han har imidlertid samtykket til festdrakt i år også. Men sånn ellers går det i ovennevnte plagg til fest/jul. |
![]() |
![]() |
![]() |
#18 |
WF: Sausnebbet
|
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringenSeksåringen fikk kul bukse, skjorte og jakke til jul, og han er fast bestemt på at dette er 17. maistasen for i år. Jeg hadde tenkt å kjøpe noe mer sommerlig, men gidder ikke, siden han selv synes han er skikkelig fin i juletøyet. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Medlem siden: Mar 2008
![]() Sv: 17.-maiklær for 6-åringenJeg kunne ønske at min ville ha festdrakt, men det vil han ikke så da utgår det. Det blir nok den røde buksen, for den liker han så godt.
![]() |
|
|