Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvilken sang?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-03-13, 18:39   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Hvilken sang?

Jeg skulle gjerne hatt navnet på en sang som ble spilt i Big Brother en gang. Aner ikke når, muligens i 2006 eller før. Denne sangen ble spilt hver gang en deltaker ble stemt ut, tror jeg. Vet ikke så mye, siden jeg kun så glimtvis på.

I refrenget var det mannestemmer som sang "aaaaa-aaaa". Sangen var kjent før denne BB-runden og jeg tror det er en kjent gruppe/artist.

Noen?

Gammel 19-03-13, 18:53   #2
D'Arcy
Snikende Ullteppe

D'Arcy sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken sang?

Etter første sesong ble det gitt ut en samle-cd.

Du kan jo se her om du finner sangen du leter etter:

http://www.discogs.com/Various-Big-B...elease/1570995

Gammel 19-03-13, 19:05   #3
Nyx
Kan tituleres

Nyx sin avatar

Medlem siden: Nov 2010
Hvor: Østenfor sol og vestenfor måne
Nyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smartNyx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

I 2006-sesongen røk deltagere ut til Bran Van 3000 - Afrodiziac, men det hørtes ikke ut på beskrivelsen som om det var den du lette etter?

Gammel 19-03-13, 19:47   #4
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Har hørt på alle og det er ingen av dem. Hmmm.

Gammel 01-05-13, 00:19   #5
Isbjørn

Isbjørn sin avatar

Standard

Det er merkelig. Jeg sitter og ser på Klaus på Tv2, og han ønsker seg musikk når han skal male. Og hvilken sang? Jo, den jeg leitet etter: Vangelis, Concuest of paradise.

Jeg har fred i sjelen.

Sist redigert av Isbjørn : 01-05-13 kl 00:32.
Isbjørn er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:51.